4 תשובות
תלוי מתי. יש פעמים שאני עונה קצר ולעניין, ויש פעמים שאני עונה תשובה ארוכה ומפורטת על מנת לעזור כמה שיותר. זה תלוי בשאלה ובתשובה המתאימה לה.
מה שמעליי כתבה ^^
אנונימית
תלוי מתי
תלוי מה השאלה.. יש מצבים שאני מפרטת מלא
ויש מצבים שקצר ולעניין
תלוי מה השאלה.. יש מצבים שאני מפרטת מלא
ויש מצבים שקצר ולעניין
תלוי מתי.. בדרכ אני מקצרת (: