4 תשובות
תלוי מתי. יש פעמים שאני עונה קצר ולעניין, ויש פעמים שאני עונה תשובה ארוכה ומפורטת על מנת לעזור כמה שיותר. זה תלוי בשאלה ובתשובה המתאימה לה.
מה שמעליי כתבה ^^
אנונימית
תלוי מתי
תלוי מה השאלה.. יש מצבים שאני מפרטת מלא
ויש מצבים שקצר ולעניין
תלוי מתי.. בדרכ אני מקצרת (: