התחברות
הרשמה
למה אני אחרי שלא אכלתי יום אבל שתיתי מיץ ודבש אני, עדיין מרגישה כבדות ואי נעימות?
19 במאי 2015, 14:16
מתכונים
מטבח
מים
בטן
שתייה
צום
תשובה אחת
כי הגוף זקוק גם לאוכל נסי לאכול משהו.
T
The_only_one
באותו הנושא:
שתיתי יוד ועדיין לא עלה לי החום, איך להעלות את החום?
אני טבעונית אבל אני אוכלת דבש זה עדיין נחשב שאני טבעונית נכון?
לא אכלתי ולא שתיתי כלום 24 שעות עד כמה זה נורא מ 1-10?
כנסו בבקשה עכשיו אכלתי אוכל והיה לי כואב בוושט ובחזה ועדיין כואב לי אחרי, שסיימתי
שתיתי כוס גדולה של קולה אחרי שלא שתיתי מלא זמן...
אם אכלתי לפני חצי שעה בערך קורנפלקס עם דבש וחלב ואני עדיין קצת רעבה, מה אני יכולה לאכול שלא יהיה יותר מידי?
אכלתי בורקס ונתקע לי חתיכה בגרון, ואני מרגישה אותה עדיין, מה לעשות?
אכלתי הרבה היום? שתיתי 2 ליטר אכלתי אפרסק ומלפפון ואחר כך שתי פרוסות לחם מלא שניצל חזה עוף חצי כוס גלידה 4 מקלוני שניצל
שתיתי כוס אחת קטנה של וודקה אחרי כמה זמן אפשר לנהוג נסיעה של חמש דק?
שתיתי 7 שוטים ועדיין לא שיכור וזאת פעם ראשונה איך זה הגיוני (15)
איך להעביר כאבי גרון, אני מרגישה שורף כשאני בולעת וכבר שתיתי פעמיים תה עם לימון ודבש