20 תשובות
לא יודע למה אני כל פעם מדמיין איזה ילד חנון חסר חברים שכותב את זה, די כבר עם השאלות הזה זה פאקינג אתר במחשב. תדבר פה עם מישהי ותכירו, מה זה השאלות האלה.
לא
לא.
שואל השאלה:
נכון אני חנון. נכו אין לי חבות. נכון וזה בגלל שכל הישראליות ערסיות ופרחות. אז במצב כזה הנורמלים היחידים צריכים לחפש באתר ולא במציאות כי במציאות יש ככ הרבה זבל מובן? באתר אני יכול לבדוק מול מי אני.
נכון אני חנון. נכו אין לי חבות. נכון וזה בגלל שכל הישראליות ערסיות ופרחות. אז במצב כזה הנורמלים היחידים צריכים לחפש באתר ולא במציאות כי במציאות יש ככ הרבה זבל מובן? באתר אני יכול לבדוק מול מי אני.
אנונימי
לא יודע מאיזה עיר אתה אבל לא כל הישראליות הן ככה.
לא יודע זה מציק רצח השאלות האלה.
לא יודע זה מציק רצח השאלות האלה.
שואל השאלה:
ירושלים
ירושלים
אנונימי
תכתוב לי
שואל השאלה:
אני בן 19...
אני בן 19...
אנונימי
טוב, אז המצב עצוב.
אה.. אז מה שבא לך..
שואל השאלה:
חח אז מה אתה מייעץ?!
חח אז מה אתה מייעץ?!
אנונימי
לא כל הבנות פרחות וכו' למה ככה להכליל..
תכתוב לי בכל זאת. יש לי משהו חשוב לומר
מייעץ לך לצאת מהאתר הזה, אני (ועוד רבים אחרים) בעיקר בגילאים 14 עד 16 בערך, זה לא אתר היכרויות... גם אין הרבה סיכויים שתכיר מישהי בגילך (ואני באמת מקווה שזה מה שאתה מחפש) פנוייה שאתה תיהיה מעוניין בה כאן. תצא החוצה, תכיר בנות.
זה ממש ממש לא נכון שכל הבנות במדינה הן ערסיות פרחות... הכל תלוי איפה אתה מחפש- לך למקומות של בנות איכותיות ותמצא.
ואל תהיה כזה ממורמר,' תצא ותנסה להכיר בנות כמו שתריך ולא דרך אתר אנונימי.
ואל תהיה כזה ממורמר,' תצא ותנסה להכיר בנות כמו שתריך ולא דרך אתר אנונימי.
שואל השאלה:
כמו שרשמתי. אני לא מצליח למצוא. ואני יודע שגם פה קשה
כמו שרשמתי. אני לא מצליח למצוא. ואני יודע שגם פה קשה
אנונימי
אז תמצא. פה זה בטוח לא יקרה.
וכמו שראית אף אחת לא תזרום איתך כאן.
ואם אם אם תמצא מישהי בגילך והכל טוב ויפה, היא בטח תגור רחוק והקשר לא יחזיק.
לא כדאי לך להכיר דרך המחשב. אני באמת באמת ממליץ לך ללכת החוצה ופשוט לצאת מהבית. אתה תמצא בסוף.
וכמו שראית אף אחת לא תזרום איתך כאן.
ואם אם אם תמצא מישהי בגילך והכל טוב ויפה, היא בטח תגור רחוק והקשר לא יחזיק.
לא כדאי לך להכיר דרך המחשב. אני באמת באמת ממליץ לך ללכת החוצה ופשוט לצאת מהבית. אתה תמצא בסוף.
שואל השאלה:
אני יוצא ומחפש. אבל לא מוצא. אדרבה אם יש לכם המלצות על מקומות שאפשר להכיר תגידו
אני יוצא ומחפש. אבל לא מוצא. אדרבה אם יש לכם המלצות על מקומות שאפשר להכיר תגידו
אנונימי
אני בן 20. אני מהמרכז. אני יכול להמליץ לך על ברים טובים עם בנות איכותיות ולא פרחות אבל יהיה לך בעיה להגיע למקומות האלו כי זה רחוק.
אם אתה יכול להגיע להרצליה לגרגא או לטיילר דרדן בכפר סבא. הסיאטסה בר בהוד השרון..
בכללי כל האיזור הזה מלא בבנות איכותיות
אם אתה יכול להגיע להרצליה לגרגא או לטיילר דרדן בכפר סבא. הסיאטסה בר בהוד השרון..
בכללי כל האיזור הזה מלא בבנות איכותיות
אנונימי
באותו הנושא: