7 תשובות
לא להיות חברה שלהן.
תשאירי לידך רק אנשים שאת אוהבת ומביאים להם אנרגיות חיוביות.
כדי להנות בחברת אנשים את צריכה שהאנשים האלו יהיו חברה טובה, אל תשאירי לידך אנשים שמביאים לך אנרגיות שליליות, אנשים שאת לא אוהבת, שמעצבנים אותך, מכעיסים אותך ובאופן כללי עושים לך לא טוב.
תשאירי לידך רק אנשים שאת אוהבת ומביאים להם אנרגיות חיוביות.
כדי להנות בחברת אנשים את צריכה שהאנשים האלו יהיו חברה טובה, אל תשאירי לידך אנשים שמביאים לך אנרגיות שליליות, אנשים שאת לא אוהבת, שמעצבנים אותך, מכעיסים אותך ובאופן כללי עושים לך לא טוב.
להתרחק מהן ולחפש חברות אחרות.
תוציאי אנשים שליליים מהחיים שלך, בשביל מה את צריכה את זה על הראש? הן לא הילדות היחידות בעולם.
תוציאי אנשים שליליים מהחיים שלך, בשביל מה את צריכה את זה על הראש? הן לא הילדות היחידות בעולם.
תודיעי לי בבקשה אחר כך מה עשית.. אני באותה הבעיה
חיח לא נפטרתי מזה (פרצוףצוחק) אבל אני רגילה אליהן כבר מה לעשות.. במילא עוד מעט חופש ואז אני אוכל להפגש עם החברות שלי שגרות רחוק, ולבקר דודים וזה.. זה כמו אינסטגרם שצריך לתייג בשביל שתראי את השאלה? כי אני לא הרבה זמן פה.. 0-0
להתרחק
להתרחק מהן
שואל השאלה:
פשוט שאין ילדות אחרות שאני מתחברת אליהן מהשכבה והבנות היחידות שלדעתי הן חברות טובות גרות רחוק ממני והן לא בבית הספר שלי.
פשוט שאין ילדות אחרות שאני מתחברת אליהן מהשכבה והבנות היחידות שלדעתי הן חברות טובות גרות רחוק ממני והן לא בבית הספר שלי.
אנונימי
באותו הנושא: