8 תשובות
אין מה לאהוב פה
לא אכפת לי איך ידידים שלי נראים -_-
לא אכפת לי איך ידידים שלי נראים -_-
יכול להיות שמי שבענייך נראה מכוער, בעיניהן הוא נראה יפה
אומיגאד הרגת אותי מצחוק חחח ח ח
אנונימית
נראלך שהן באמת אוהבות שיהיה להן ידידים ספציפית מכוערים או שהידידים עם אופי טוב וזה מה שמשנה לבנות האלו?
תחשוב על זה.
אני יודעת שיש בנות שמסתובבות עם בנות מכוערות מהן בכוונה כדי להראות לידן טוב אבל זה לא נראלי קורה הרבה...
אני דיי בטוחה שהן עם הידידים האלה בגלל האופי שלהם.
תחשוב על זה.
אני יודעת שיש בנות שמסתובבות עם בנות מכוערות מהן בכוונה כדי להראות לידן טוב אבל זה לא נראלי קורה הרבה...
אני דיי בטוחה שהן עם הידידים האלה בגלל האופי שלהם.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מסתובב עם נשים מכוערות בכלל לא מבין אתכן
אני לא מסתובב עם נשים מכוערות בכלל לא מבין אתכן
אנונימי
זה שאתה שטחי לא אומר שכולם כאלה.
מי אמר? חח
יכול להיות שזה כדי להדגיש את זה שהן מאמינות שחיצוניות פחות חשובה, ושהן לא מתביישות ללכת עם מישהו שנראה רע בעיניי אחרים.. וזה מאוד יפה בעיניי
באותו הנושא: