17 תשובות
לפי דעתי לפחות תנסה להיות איתה תעשה כל מה שאתה יכולה כדי שזה יחזיק בניכם ואם זה לא ילך אז לפחות תדע שעשית הכל
תלך עם הלב שלך אם שניכם מרגישים אותו הדבר, אל תכריח אותה אם היא לא רוצה או תמהר בה לעשות דברים שהיא לא מוכנה ותזהר כי עוד שנה שנתיים זה היה בניגוד לחוק שתהיה איתה כי אתה תהיה נחשב מבוגר והיא קטינה
שואל השאלה:
אנחנו לא יכולים להיפרד כי אנחנו עוד לא ביחד
אנונימי
זה לא הפרש גדול כל כך... תמשיכו את הקשר. אם יותר מאוחר תראו שההפרש גילאים משמעותי מידי אז אין ברירה תפרדו כידידים... אבל לדעתי אם יש אהבה הכל הולך! בהצלחה לכם (:
אנונימית
אני לא ממליצה להמשיך במערכת היחסים הזאת, אם אתה רוצה תמשיכו להיות ידידים!
לא יותר מזה.
אנונימית
שואל השאלה:
זה עד כדי כך בעייתי שנהיה ביחד?
אנונימי
אין כזה הפרש גדול.. אני פחות מהגיל של הילדה והייתי בקטע חודשיים עם מישהו בן 18..
ומי מת מזה?
אם יש אהבה, אל תוותר עליה!
גיל זה סהכ מספר..
אנונימית
זה רק שלוש שנים
אתה בונה על סקס?
כי זה ממש מוזר
אנונימי
לא נראה לי ביג דיל... שלוש שנים.
היא טטניקית ואתה בי"א? לא נורא.
אנונימית
בנתים תמשיכו ככה שתהיה יותר גדולה זה היה יותר בסדר מבחינת הגודל והכול יש מלא זוגות כאלו שהם נהיו יותר גדולים ההפרש בסדר ואגב ההורים שלי אבא שלי יותר גדול מאמא שלי ב3.5 שנים בערך אבל שגדולים זה כבר לא כל כך משנה. בהצלחה:)
אנונימי
שלוש שנים זה בכלל לא הפרש גדול.
אם זה מתאים שתהיו ביחד. אז למה לא בעצם?!
אהבה תנצח את הכול!
רק במקרה ותהיו ביחד - תשמור עליה, כן.
אני חושבת שזה לא טוב כרגע.
לדעתי, אם באמת אכפת לך ממנה, אז תעזוב.
תעזוב את זה. אם עוד שלוש ארבע שנים תהיה פנוי וגם היא, תשקול את זה מחדש
תשכח ממה שאמרו לך אם אתה אוהב אותה אז הגיל זה הדבר האחרון שחשוב
שואל השאלה:
זאת שאמרה שאני בונה על סקס למה את מדברת ככה אני לא אשכב עם ילדה בת 14 וחצי אני לא מטומטם
אנונימי
בסדר גמור כל עוד אין בזה ניצול ואתם אוהבים אחד את השני. תפסיקו לבקש אישורים בדברים האלה