4 תשובות
בפייסבוק יש קבוצות של סיפורים, תפרסמי שם.
תפרסמי בקבוצות קריאה.
לי יש ואטפאד אני כותבת שני סיפורים, עם הזמן אנשים פשוט מגלים את הסיפורים וקוראים ואז זה מתפרסם, את יכולה גם להגיב על סיפורים מסוימים ולבקש מאנשים שיקראו ויגידו מה הם חושבים
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה שלא בא לי שחברים שלי יקראו, בא לי קודם לכתוב את זה לבד ואם הוא יצליח אני אגלה...
ואני לא מכירה אף אחד מהוואטפד
אנונימית
לבקש מחברים שיקראו?
ואז עוד אנשים יקראו