3 תשובות
קנאה = אהבה!
לדעתי זה מחמיא כל עוד היא לא מגזימה עם זה ומתחילה לעשות צומי וכאלה..
אנונימית
גם בנים מקנאים.. מן הסתם
אבל זה צריך להשאר בגבול הטעם הטוב..
יש קנאה טובה ויש רעה.
אבל זה צריך להשאר בגבול הטעם הטוב..
יש קנאה טובה ויש רעה.
באותו הנושא: