2 תשובות
אם שהיא מדברת איתך בשיחה אתה מרגיש אושר או חושב עליה
שאתה מחייך, מרגיש מאושר, מחכה להודעה ממני וכשהיא שולחת הודעה ישר אתה מחייך ומרגיש שאתה רוצה להיות עם אותה אחת.