זאת גזענות ותמיד הייתה גזענות אבל בגלל שהאתיופים עכשיו מופיעים הרבה בתקשורת ובהפגנות האלימות לאחרונה אז פתאום מתעוררים אנשים ומתחילים לתרץ תירוצים אוי תראו את האתיופים האלימים האלה מה עושים פה בלאגן אולי הם לא באמת מסכנים ומתחילים ללכלך הם גזענים, הם מכוערים, הם אלימיםאבל זה תירוצים. זאת גזענות וזה לא רק לאתיופים כל מיעוט שמתחיל להפגין פה בארץ הוא הופך למטרה. אבל זה שטויות זה הכל גזענות ומשעממם לאנשים להתחיל לשאול שאלות מפגרות כמו למה האתיופים מסריחים? צריך לא להתייחס לזה יותר.