8 תשובות
לא כדאי לפסול בגלל זה
אנונימי
קשה אך אפשרי.. בהצלחה: )
יש קשרים שמצליחים להחזיק ככה מעמד ויש כאלה שלא. אני חושבת ששווה לנסות (:
תלוי מאיזה מרחק
שזה מאוד קשה. יש אנשים שיגידו ;" אם יש אהבה הם יתגברו על הכל " אבל זה ממש לא נכון. במיוחד אם הם בכיתה י, יא יב, יש לימודים ובגריות ועומס ולחץ ועוד לצאת מהעיר לחברה או לחבר כשאתה עייף ורק באלך לנוח מהלימודים זה לא קל. זה מאבק, לא כל אחד יכול לשלב את זה ובצדק
זה לא יחזיק
זה קשה כי אי אפשר הרבה פעמים להיפגש
קצת מבאס, אבל לאהבה אין מרחק (: