התחברות
הרשמה
בנים, אם מישהי שאתם אוהבים הייתה יוצאת סתם ערב אחד עם אחד החברים הטובים שלכם... איך הייתם מגיבים?
30 באפריל 2015, 12:02
ידידות
יחסים
בנים
בני נוער
חברה
נשיקות
תשובה אחת
מפרגנים, אם היא לא רוצה אותי ורוצה את חבר שלי אז מתמודדים ומפרגנים...
אנונימי
באותו הנושא:
בנים למה חלק מכם שאתם אוהבים מישהי אתם תציקו לה, תעליבו אותה, תסתלבטו עליה?
בנים ביישנים.. איך תתנהגו ליד מישהי שאתם אוהבים?
בנים - איך אתם מתנהגים ליד מישהי שאתם אוהבים?
האם הייתם מוכנים לסלוח לבן אדם שאתם אוהבים על בגידה?
בנות ובנים מה הייתם עושים אם הבן שאתם אוהבים היה יושב ליידכם?
בנים מנשיקה ארוכה (של 5 דקות בערך) עם מישהי שאתם אוהבים יעמוד לכם?
נוצרים - הייתם מתגיירים אם מישהי שאתם אוהבים הייתה מבקשת?
בנים, אם יש מישהי שאתם אוהבים/מחבבים אתם תסתכלו לה על הנראה לאחרונה בווצאפ?
בנים שאתם מתנשקים עם מישהי אתם אוהבים לשמוע את הרעש של הנשיקה?
בנים, כשאתם אומרים שאתם אוהבים מישהי שהיא "מלאה קצת" למה אתם מתכוונים? תשלחו קישור לתמונה של מישהי "מלאה קצת"
בנים עם ביטחון כשאתם אוהבים מישהי איך אתם מתנהגים?