2 תשובות
לא תלמדי - לא תדעי... פשוט
עכשיו יאללה, לעזוב את הסטיפס וללכת ללמוד, אף אחד פה לא יבחן במקומך:-)
קחי את עצמך בידיים תראי פרק מסדרה שאת רואה ואז תלמדי.
תאמיני לי אני גם לא אוהבת ללמוד אבל כאשר מתחילים זה בסדר וכבר מתרגלים
וגם כאשר אני רואה את הציון שלי בסוף אחרי שלמדתי אני מבינה כמה זה משתלם