28 תשובות
עם המשפחה, בחצר.
עם הדודים והבני דודים ואיפשהו בשכונה בטח
אנונימי
עם חברים בפארק:)
חברים. עוד לא יודעת איפה..
חברות, מיקום אין מושג
עושה פויקה עם חברים בבית של חברה
חברות (:
לא יודעת איפה
חברים וחברות אצלי על האש
עדיין לא החלטתי אני בהתלבטות קשה -,-
עם חברים לא יודעת עוד איפה
עם הכיתה.
אני נשארת בבית, אין לי עם מי לעשות.
עם החברים שלי שלחי פרח
עם כל הכיתה שלי ביער ליד החברה שלי:)
שואל השאלה:
חג שמח אנשים^^
אנונימית
עם חברה שלי
אנונימי
חברים ואין לנו מושג איפה
חברות ומאחורי הבית של חברה שלי שיש שם מקום ממש נחמד חול וחמצוצים כאלה (צמחים) עצים ממש נחמד ונישן גם שם עם אוהלים (; וחג שמח סטיפסים! (:
בבית חולים, כי אני עוברת ניתוח קטן לא משהו קריטי
לזאת שמעליי בהצלחה ורק בריאות (:
עם חבר שלי וחברים שלו עושים מדורה ועל האש
משפחה וחברים מסיבת טבע בחצר
אני ועוד כמה חברים מהשכבה הולכים לפרדס אחד לעשות על האש, מלא בשר ואוכל וחלק גם ישנו באוהלים שם עד הבוקר.
אני עשה עם חברים שלי
משפחה:)
עם חברים (:
בפארק או משהו חח