2 תשובות
כידוע לימוד תורה כנגד כולם ועל ידי הלימוד של בני הישיבות החיילים שלנו נשמרים וגם המדינה שלנו ללא ספק צריך לעשות צבא וגם ללמוד תורה ואם הרב שלי אלוף משנה בצה"ל והוא אדמור מי אני שאגיד שלא צריך? מסקנה צריך לעשות צבא וגם ללמוד תורה וכן אפשר לצאת ביומיות ובשאר הזמן ללמוד
אנונימי
במשטרה יש יחידה של בני ישיבות במקום צבא שהם עושים כמה משמרות בשבוע ובשאר הימים לומדים לא עובדים עם בנות בניידת מחוייבים להתפלל שחרית מנחה ערבית ולא עובדים בשבתות חגים וצומות..