תשובה אחת
אני יודעת קצת וזה פשוט בגלל שאני כל הזמן לקחתי מחברים שלי אם הם יצאו עם הסקייט. פשוט צריך לבקש ממישהו שיודע שילמד אותך ולא לפחד ליפול או משהו.