5 תשובות
i really hope that one day ill be as happy as i pretend to be
דרכאגב זה גם נכון לצערי
שואל השאלה:
עדיף בעברית

..
הסטטוס:
"יש לי וואטסאפ"
סטטוס ממש חזק עם ערך פילוסופי גבוהה ומראה על אינטקטואליות גבוהה
הסטטוס הזה מוכיח שיש אלוהים...
smile to the world and the world will smile back at you... or at least that's what my mom says
תרגום-תחיים לעוךם והעולם יחייך אלייך בחזרה.. או לפחות זה מה שאמא שלי אומרת:)
תמיד תשמור על ראש פתוח, אבל תיזהר שלא יפול לך המוח