8 תשובות
עדיף לדבר עם רופא על זה, וגם עם ההורים.
לכל אחד יש עור שונה.
שואל השאלה:
הרופאים לא תמיד מאשרים את זה? כי כבר נמאס מהפצעים האלה וכלום לא עוזר.
אנונימית
תדבר עם רופא קודם לפני.. ובעיקרון כן אם אתה רוצה לגמור עם פצעים בפנים תתחיל לקחת..
שואל השאלה:
אני בת... אבל תודה.
אנונימית
ממש לא!
בתור תלמיד ביו רפואה, שלמד את הנושא לעומק, אני יכול לאמר לך בוודאות שלא!
בנוסף היה לי תור שגרתי אצל רופאת עור שנחשבת לטובות בארץ ונמצאת בצפון תל אביב.
היא אמרה בעצמה לא לקחת את זה.
את צריכה להבין שזה עושה נזק לכבד ולעוד מערכות גוף - נזקים שלא שלא מתרפאים אלה רק במשך שנים!
פתרון ראשון שאת צריכה לשקול זה שינוי דרסטי בתזונה (שכנראה היא המקור) או להתייעץ עם רופא עור טוב על משחות וטיפולים אלטרטיביים.
שואל השאלה:
אבל אני מכירה הרבה אנשים שלקחו רואקוטן ולא קרה להם כלום! וניסיתי כבר לשנות את התזונה והכל ומלא משחות וכלום! זה רק מחמיר לי כל הזמן.
אנונימית
חח תראי, זה לא נזק שרואים מבחוץ, עובדה שאנשים שלוקחים את הכדור לא יכולים לקחת הרבה תרופות אחרות במקביל ועושים בדיקות דם באופן קבוע- הבדיקות זה למקרי חירום.
באמת שינית תזונה באופן משמעותי? הקפדת? אני מוכן לשים איתך כסף שאם אני נותן תכנית תזונה (מה לאכול ומה לא) ואתה מקפידה איתה חודש וחצי חודשיים את תראי שיפור.
אל תבחרי בדרך הקלה והמהירה, זה הגוף שלך.
שואל השאלה:
כן ניסיתי, הקפדתי, זה רק עבר טיפה וכל הזמן חזר.
אנונימית