3 תשובות
את יכולה לבחור בשניהם, הם ידידים, הם לא חברים שלך boyfriend נכון? אם תבחרי באחד השני ייעלב, ואת לא רוצה לפגוע בהם. תבחרי בשניהם. הם ידידים טובים שלך, את רוצה שיהיה להם טוב, תנסי להשלים ביניהם. רק דרכך זה יעבוד
שואל השאלה:
כן צודקות רק שאחד מהם בקושי מדבר איתי.. הוא אומר " שבגדתי " בו ( הוא התכוון כאלו פתאום הלכתי ונהייתי ידידה שלו).. והוא לא בענין של לדבר איתי עד שאני ינתק קשר אם השני.
אנונימית
תיהיה בקשר טוב עם שניהם.
אלא אם כן את חושבת שמשהו מהם היה לא בסדר.