4 תשובות
תלוי במבנה עין
אני לא אוהבת הרבה איפור.. כמה שיותר טבעי יותר יפה. אם את אוהבת זה הכי חשוב!
המבנה העין שלי היא שהעין ממש גדולה ועגולה
תלוי מה מבנה הפנים והעיניים..
באותו הנושא: