8 תשובות
אני אוהבת או שיער קצר או בלורית או תלתלים (אם הם עדינים כאלה)
נמאס שלכל הבנים יש אותו תסרוקת תגוונות
אני אוהבת שיער ארוך יותר כמו עוז או משהו בסגנון
זה ממש תלוי למי, יש כאלה שיתאים להם יותר גאלח ויש כאלה שיתאים להם יותר שיער:) אבל בכללי גאלח
שיער קצר או רגיל (:
גאלח זה סקסי, אבל תלוי למי.
אני אישית אוהבת כמו של עוז זהבי, לא סובלת גאלח
אנונימית
לדעתי אתה צריך להפסיק להסתפר כמו אנשים אחרים אלא תסתפר כמו עצמך
לדעתי כל סגנון שיער יכול להיות יפה אם זה מתאים לבנאדם
חוץ מהתספורות האלה של גוש שיער באמצע הראש
אבל זאת רק דעתי
סגנונות כאלה..
אני לא אוהבת גאלח