2 תשובות
שימי דגי זהב..
לי היה פעם דג קרב (לא, תרגעי הוא בערך הגודל של דג זהב) הוא כחול/סגול והוא יחסית שטוח שזה די חמוד (עד כמה שדג יכול להיות חמוד) אבל הוא כל הזמן נדבק לגפנות של האקווריום אז.. תתכונני
בהצלחה וסופ"ש נעים d: