2 תשובות
עיר הבה"דים כינוי לקריית ההדרכה שבימים אלה מסיימת להיבנות בצומת הנגב, כ-10 ק"מ דרומית לבאר שבע. האם יש לך תפקיד מוגדר? או שמנהלה זה מה שרשום לך. בנות יהיו תמיד בכל יחידה. משיחות קודמות כבר הבהרתי לך שבנות משתלבות כמעט בכל מקום, זה לא כמו בעבר. ובעיר בה"דים שזה קריית ההדרכה - בתי הספר של החילות תומכות הלחימה יש בדר"כ יותר מדריכות/מ"כיות יותר ממדריכים/מכ"ים.

לגבי האם זה תפקיד טוב, קצת קשה לענות, מה בדיוק אתה תעשה שם באיזו יחידה? בנוסף המקום די חדש כך שאין לי מספיק ידע עליו (השתחררתי רק שהתחילו לבנות אותו ובכלל לא היו חיילים ששירתו שם)
שואל השאלה:
היי שבוע טוב:) רשמו לי עובד מנהלה לא אמרו באיזה חיל מה התפקיד ואני מפחד שישימו אותי בדברים שלא ירצה אותם כמו ספר טבח