23 תשובות
מטר 40 ומשהו... עכשיו אני 1.50: (
אנונימית
1.35? נראלי שכן חח
אנונימית
גם אם היו לך בעיות גדילה לא שקלת 5 קילו בשום מצב שבעולם
הכלבה שלי שוקלת 5 קילו, רואים לה את כל העצמות והיא מגיעה לי להתחלה של הברך
הכלבה שלי שוקלת 5 קילו, רואים לה את כל העצמות והיא מגיעה לי להתחלה של הברך
אנונימית
שואל השאלה:
אל תאמין אבל שקלתי ככה והייתי כל הזמן בבתי חולים באשפוזים וכל זה.
אל תאמין אבל שקלתי ככה והייתי כל הזמן בבתי חולים באשפוזים וכל זה.
אנונימית
אני זוכרת בכיתה ג ובכיתה ו מדדו ושקלו אותנו בבצפר..
כיתה ג הייתי 1.45
וכיתה ו 1.60
תמיד הייתי גבוהה חח
כיתה ג הייתי 1.45
וכיתה ו 1.60
תמיד הייתי גבוהה חח
שואל השאלה:
כיף לך ^^
אני בכיתה א, ב, ג, ד לא גבהתי בכלל רק בכיתה ה התחלתי לגבוה כי לקחתי זריקות t_t
כיף לך ^^
אני בכיתה א, ב, ג, ד לא גבהתי בכלל רק בכיתה ה התחלתי לגבוה כי לקחתי זריקות t_t
אנונימית
הייתי בסביבות ה1.40-1.50 ככה. תמיד הייתי יחסית גבוהה לאנשים בכיתה ו' הייתי 1.65 חחח
ולא יודעת היו לי הפרעות אכילה כנראה שקלתי 25 בערך
וחמודה, אין מצב ששקלת 5 קילו. תבדקי בדיקות מעבדה מהתקופה שהייתה לך שם,
כי גם אם היית באשפוזים וגם אם היו לך הפרעות גדילה/אכילה מה שלא יהיה, אם בן אדם שגדול יותר מגיל שנתיים ישקול 5 קילו הוא ימות ^^
ולא יודעת היו לי הפרעות אכילה כנראה שקלתי 25 בערך
וחמודה, אין מצב ששקלת 5 קילו. תבדקי בדיקות מעבדה מהתקופה שהייתה לך שם,
כי גם אם היית באשפוזים וגם אם היו לך הפרעות גדילה/אכילה מה שלא יהיה, אם בן אדם שגדול יותר מגיל שנתיים ישקול 5 קילו הוא ימות ^^
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי כל 3 חודשים הלכתי למעקב כתוב לי בדיוק כמה שקלתי כל פעם ועובדה שלא מתתי
יש לי כל 3 חודשים הלכתי למעקב כתוב לי בדיוק כמה שקלתי כל פעם ועובדה שלא מתתי
אנונימית
אוקי סבבה חח
אנונימית
איך 1.10? אחותי בת שלוש והיא 90 ס"מ
תינוק הוא חצי מטר את כמעא בגובה של תינוק היית. אני לא זוכר אבל אני מניח כמו אח שלי שהיה 1.30-35
אנונימי
חחח למה ניראלך שהיית מטר ועשרה שוקלת חמש קילו? גם הגובה זה משקל את יודעת חחח חחח חחח חחח וחמש קילו זה משקל של תינוק בן חצי שנה ניראלי
את חיה בסרט לכי לישון
1.40 ם אני לא טועה אבל איתי שמן
בשר זה ( טעים ) רצח!
אני עכשיו 1.45!
אני עכשיו 1.45!
אנונימית
אממ נראלי 30 + הגובה ושקלתי 20 + או פחות
אנונימית
140-35 נראלי
בכיתה ה הייתי 164
בכיתה ה הייתי 164
שואל השאלה:
דבר ראשון אין לכם מושג כמה שקלתי כשהייתי בכיתה ג' הייתי באמת בגודל של ילדה בת שנתיים
דבר שני אין לכם מושג מה עברתי שהייתי ילדה קטנה כמה בתי חולים עברתי מפעם לפעם
אז תסתמו כתוב לי הכול לא אגיד לכם סתם.
דבר ראשון אין לכם מושג כמה שקלתי כשהייתי בכיתה ג' הייתי באמת בגודל של ילדה בת שנתיים
דבר שני אין לכם מושג מה עברתי שהייתי ילדה קטנה כמה בתי חולים עברתי מפעם לפעם
אז תסתמו כתוב לי הכול לא אגיד לכם סתם.
אנונימית
אבל אין מצב ששקלת 5 קילו מה את לא מבינה?
אולי 15 לא 5.
אולי 15 לא 5.
מה את רצינית? זה לא גודל של ילדה בת שנתיים זה גודל של תינוק בן שלושה ארבעה חודשים וזה לא הגיוני שבכיתה ג היית בגודל של תינוק בן ארבעה חודשים אפילו האישה הקטנה בעולם לא ככה. די לזיין תשכח את יוצאת טיפשה
אנונימית
שואל השאלה:
היו לי בעיות גדילה ^^
היו לי בעיות גדילה ^^
אנונימית
ילד בן שנה שוקל יותר מ5 קילו
אנונימית
1.20-1.30 בערך.