4 תשובות
אם הוא לא עושה איתה שום דבר אז הוא לא בוגד בך.
זה בסדר שאת מקנאה, זה טבעי, כולנו ככה בני אדם.
תנסי לשחרר קצת ולשכוח מזה.
זה בסדר שאת מקנאה, זה טבעי, כולנו ככה בני אדם.
תנסי לשחרר קצת ולשכוח מזה.
שואל השאלה:
הוא הלך איתה לסרט
הוא הלך איתה לסרט
אנונימית
לא, כל עוד הם לא עשו כלום זה לא נקרא בגידה,
כשיש לך חברה לצאת עם ידידה לסרט זה כמו ללכת לשם עם חבר טוב..
כשיש לך חברה לצאת עם ידידה לסרט זה כמו ללכת לשם עם חבר טוב..
אנונימי
הוא הלך עם ידידה לסרט בזמן שחברה שלו בבית? נשמע לי מוזר אבל זה לא נקרא בגידה כי הם לא עשו כלום, אבל תבדקי את זה בכל זאת