התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו אז כשאני חושבת עליו אני רוצה לגעת בעצמי?
8 באפריל 2015, 13:03
התאהבות
התחלות
געגועים
חיזור נעורים
אהבה
בני נוער
תשובה אחת
לדעתי כן אם ככה אז מבטאת את האהבה שלך כלפיו דרך מגע של עצמך אז זה רגיל
מ
מתה על כושר
באותו הנושא:
הגיוני שאני מאוהב במישהי...
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו שלא החלפתי איתו כמעט מילה בחיים?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו אבל אני לא רוצה חבר?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו מהאתר? איך להפסיק?
הגיוני שאני מאוהבת במישהו שעדיין לא פגשתי? אנחנו מדברים והכל אבל עוד לא נפגשנו
האם זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו ואני לא נמשכת אליו?
זה הגיוני שאני מאוהב במישהי אבל לא חושב שהיא יפה?
זה הגיוני שאני מאוהבת במישהו שכל הזמן יורד עלי ומציק לי? (פעם היינו חברים לממש טיפה זמן)
אני מאוהב במישהי ולאחרונה אני כל הזמן מדמיין אותנו מתנשקים ואני מת לנשק אותה זה הגיוני?
זה הגיוני גם להיות מאוהב במישהי וגם לשנוא אותה?
אני מאוהבת במישהו שאני לא רוצה להיות מאוהבת בו מה לעשות?