92 תשובות
זה חרטא רצת..
שואל השאלה:
ניסית?
ניסית?
חח לא. אני לא אהיה מול המראה ואגיד תשטויות האלה חח..
שואל השאלה:
נו אמרתי מי שכן ניסה חח... עד שהייתי במתח -_-
נו אמרתי מי שכן ניסה חח... עד שהייתי במתח -_-
וואי אל תנסו את זה אף פעם יש לי טראומה מזה הדבר הכי מפחיד והכי טיפשי שעשיתי מתחרט על זה כל כך מאז מה שקרה כבר לא מתקרב לקטעים האלה וגםלכם לא כדאי וזה לא שטות כמו שאומרים מתחרט על זה שהקשבתי לאנשים שאמרו זה שטות ולא קורה כלום ובגללם ניסית! אל תנסו!
לא נראה לי שיש פו. אני בעבר עסקתי במיסטיקה אז שמעתי על זה..
יש לדבר פתרון פשוט - זה הכל במוח. גם סיאנס אפשר לעשות דרך המוח. זה עיקר המחשבה.. זה נושא שלם לספר עליו.
מה זה התרגיל הזה?
אגב, מי שלומד הזוהר ( והוא יודע את הנסתרות שלו ) הוא מומחה במיסטיקה..
שואל השאלה:
סיאנס עשיתי בכיתה ג', עד עכשיו אין לי מושג אם הצליח או לא כי רק מגבת אחת נפלה. ואיך עשיתם את הבלאדי מרי? מה עשיתם? מה יצא? תפרטו הכל חח
סיאנס עשיתי בכיתה ג', עד עכשיו אין לי מושג אם הצליח או לא כי רק מגבת אחת נפלה. ואיך עשיתם את הבלאדי מרי? מה עשיתם? מה יצא? תפרטו הכל חח
לזה שעשה את זה - מה קורה שם? מה זה? אמלה!
שואל השאלה:
בלאדי מרי זה תרגיל שבו עומדים מול מראה בחושך, מדליקים נר, אומרים 3 פעמים בלאדי מרי ואמור לצאת משהו. אני אישית לא ניסיתי, אבל שמעתי שצריך להדליק מהר את האור אם היא באה. בגלל זה שאלתי איך יצא ומי עשה ואיך עשה, אני סקרנית ^^
בלאדי מרי זה תרגיל שבו עומדים מול מראה בחושך, מדליקים נר, אומרים 3 פעמים בלאדי מרי ואמור לצאת משהו. אני אישית לא ניסיתי, אבל שמעתי שצריך להדליק מהר את האור אם היא באה. בגלל זה שאלתי איך יצא ומי עשה ואיך עשה, אני סקרנית ^^
חחח.. זה שטויות. אם אתה מאמין בזה זה יקרה. זה כמו בובת וודו - ( קשר פסיכולוגי ) אם אתה מאמין שזה ייפגע בך, זה באמת ייפגע בך.. נושא מעניין...
אויש איזה חרטה חח
זה חרטא רצח..
שואל השאלה:
מי שאמר שניסה את זה ונהייתה לו טראומה-איך עשית ומה יצא לך? אם קיבלת טראומה בטוח יצא לך משהו
מי שאמר שניסה את זה ונהייתה לו טראומה-איך עשית ומה יצא לך? אם קיבלת טראומה בטוח יצא לך משהו
זאת ששאלה מה קרה שם אני מעדיף לשכוח פשוט ראיתי את זה ונכנסתי להגיב כדי שהוא או היא לא יעשו את השטות שעשיתי בעקבות כמה אנשים שאמרו שזה לא עושה כלום אבל אם באלך קצת פרופורציות זה פחות מפחיד ממה שקרה לי!
יבן ****
שואל השאלה:
וואי הקישור של ג'ף הרוצח, כמה מפחיד... בכל מקרה, לא הפחדת, אני מכירה את זה
וואי הקישור של ג'ף הרוצח, כמה מפחיד... בכל מקרה, לא הפחדת, אני מכירה את זה
אל תיכנסו
אני על פול ווליום ושמתי תחרא הזה... ילד חרא
שואל השאלה:
אני מכירה את הקישור הזה ממזמן. למה לא נבהלתי:
1. כל קישור שמעלים לפה אני סוגרת את הווליום
2. מישהו כבר העלה את זה בחופש הגדול
3. איך שראיתי שכתוב למעלה go to sleep הבנתי שזה ג'ף החתיך הזה, סורי ג'ף אבל לא היום
אני מכירה את הקישור הזה ממזמן. למה לא נבהלתי:
1. כל קישור שמעלים לפה אני סוגרת את הווליום
2. מישהו כבר העלה את זה בחופש הגדול
3. איך שראיתי שכתוב למעלה go to sleep הבנתי שזה ג'ף החתיך הזה, סורי ג'ף אבל לא היום
טוב תעשה/י את הניסיון אני אמרתי שזה יותר מפחיד מזה בהרבה אם באלך תנסה תראה אני רק רציתי להזהיר ולהרחיק מזה וזה באמת לא כדאי חשבתי שזה ייתן פרופורציות לאנשים לא כדאי להפחיד אותם ואם זה מפחיד מישהו מומלץ לו שלא ינסה את התרגיל זה בטוח!
טוב מה שתגיד... אגב, למי שרוצה לראות איך זה הולך - תראו "על טבעי" - בלאדי מרי ( פרק ענק ).
קיצר אל תעשו את זה, אני סומכת על מי שאמר לכם שלא...
שואל השאלה:
לא הבנתי מה יוצא מזה. יוצאת אישה, יוצא יצור, יוצאת רוח? כל הסרטים וכל הדברים שעושים על זה אף פעם לא הבנתי מה אמור לצאת משם... לפחות מה שיצא משם אתה יכול להגיד?
לא הבנתי מה יוצא מזה. יוצאת אישה, יוצא יצור, יוצאת רוח? כל הסרטים וכל הדברים שעושים על זה אף פעם לא הבנתי מה אמור לצאת משם... לפחות מה שיצא משם אתה יכול להגיד?
את אומרת 3 פעמים והיא מופיעה במראה. בסדרה על טבעי מראים את זה במדויק! ( עונה 1 פרק 5 ) היום כולם יודעים שזה לא אמיתי.. היום אומרים שזאת לילית. ולילית זה פי אלף יותר מפחיד.. היא כתובה גם בזוהר.. זה אמיתי לגמרי...
שואל השאלה:
אוי לילית, לא מאמינה בה נו. אני אתאיסטית חח. והיא אמיתית לפי מה ששמעתי. שמעתי שיש 2 גרסאות לזמן אותה:
1. לעמוד בשרותים עם כוס מים ולהגיד 3 פעמים (נראלי זה באמת חארטה)
2. לעמוד בחושך מול מראה עם נר להגיד 3 פעמים ולהדליק מהר את האור
אוי לילית, לא מאמינה בה נו. אני אתאיסטית חח. והיא אמיתית לפי מה ששמעתי. שמעתי שיש 2 גרסאות לזמן אותה:
1. לעמוד בשרותים עם כוס מים ולהגיד 3 פעמים (נראלי זה באמת חארטה)
2. לעמוד בחושך מול מראה עם נר להגיד 3 פעמים ולהדליק מהר את האור
מה זה זוהר? ומה זה לילית?
לילית זאת אישתו של השטן וזה 100%% נכון לילית היא אמיתית והזוהר זה ספר מאד קדוש שכתוב שם הכול עליה
שואל השאלה:
זוהר=ספר שרק מאמינים או דתיים מתעסקים בו
לילית=כביכול אשת השטן אשמדאי. גם כן איזה שמות הסופרים בוחרים לתת...
זוהר=ספר שרק מאמינים או דתיים מתעסקים בו
לילית=כביכול אשת השטן אשמדאי. גם כן איזה שמות הסופרים בוחרים לתת...
יש מצב שאת כן תראי משהו.. כי שוב, זה הכל במוח.. את יכולה לדמיין דברים שקורים לך. אם את אתאיסטית אז אין טעם שאסביר: )...
חח ממש לא. יש גם לא מעט חילוניים שמתעסקים בזה. והנוצרים יימח שמם משתמשים בזה להוציא שדים.. אשכרה הם לקחו ממנו את הכל..
שואל השאלה:
ברור שאין טעם. בכל מקרה, חשבתי לנסות באחד הימים את משחק החצות או בלאדי מרי, אבל יש לי כמה בעיות.
אמא שלי מתעוררת מכל רעש קטן כמעט, וגם היא יכולה להריח את הנר שאני אדליק.
ברור שאין טעם. בכל מקרה, חשבתי לנסות באחד הימים את משחק החצות או בלאדי מרי, אבל יש לי כמה בעיות.
אמא שלי מתעוררת מכל רעש קטן כמעט, וגם היא יכולה להריח את הנר שאני אדליק.
תעשי את זה בחצות שאין אף אחד בבית. ספרי לי אחר כך מה קרה: )
שואל השאלה:
אבל איך אני אמורה להרחיק אותה אם היא תבוא?
אבל איך אני אמורה להרחיק אותה אם היא תבוא?
אם היא תהיה פה לספר לך אבל בכל מקרה תעשי את התרגיל של המראה ( לא מומלץ) אבל של החצות ניראה לי כמו המצאה אבל נסי גם את זה על הדרך. אם באלך על הדרך הקשה...go for it!
זה פאקינג אגדה! ילדים משתמשים בזה בתור צ'יזבט..
לא מציע לעשות זאת, אני חושב שהרעיון של לעלות רשע הוא מסוכן. ליקום יש אוזניים.
אנונימי
מה זה משחק החצות? סליחה על הבורות..
מצאתי לכם את הפרק: תהנו ואל תשכחו להודות לי: )
להעלות רשע.. לא שולל אפשרויות.. בסיאנס זה אפשרי.
שואל השאלה:
משחק החצות הוא משחק בו אתה מתהלך בבית שלך מחצות עד 3:33 בדיוק.
הוראות המשחק:
יש להצטייד בגפרורים\מצית, מלח, מחט או כל דבר דוקרני קטן (אני אסביר למה בהמשך), דף ודלת עץ.
ביצוע הטקס:
את הטקס אתה חייב לבצע כשהשעה 12 בלילה בול, ולסיים אותו באותה שעה, לא דקה אחרי, לא דקה לפני, אחרת המשחק לא יתחיל.
אתה לוקח דף, רושם את השם שלך, מטפטף על זה טיפת דם ממך, מניח את זה מול דלת עץ ועל גבי זה מדליק נר. אחר כך אתה דופק 22 פעמים ותזכור-הטקס צריך להתבצע ולהסתיים כשהשעה עדיין 12. אחרי שסיימת את כל זה, נתת לאיש החצות להיכנס לבית שלך.
מיהו איש החצות?
איש החצות הוא למעשה צללית של בן אדם שתלווה אותך\את המשתתפים במהלך המשחק.
מה אתה עושה במשחק?
במשחק אתה מתהלך בבית שלך מתחילת המשחק עד לסיומו ב-3:33 לפנות בוקר, ואתה צריך לעשות זאת מבלי שאיש החצות יתפוס אותך.
איך יודעים שאיש החצות קרוב אליך?
הנר נכבה, מרגישים נשימות, רואים צללית של אדם, מרגישים קור, צמרמורת או שניהם ביחד.
מה לעשות כשהנר נכבה?
יש להדליק את הנר תוך 10 שניות, לא הצלחת? תקיף את עצמך תוך 10 שניות במעגל של מלח ותישאר שם עד סוף המשחק, אחרת איש החצות יתפוס אותך ויקרין חזיון של הפחד הכי גדול שלך עד סוף המשחק, וזה יגרום לטראומות ובעיות נפשיות.
מה לא לעשות במשחק?
לא להדליק אור, לא להסיח את דעתך מהמשחק, לא ללכת לישון, לא להשתמש במצית או בגפרורים כתחליף לנר, לא להשתמש בדם של מישהו אחר בכתיבת השם, אחרת הוא הורג אותך
כשהמשחק נגמר, אתה ממשיך בבוקר כרגיל
משחק החצות הוא משחק בו אתה מתהלך בבית שלך מחצות עד 3:33 בדיוק.
הוראות המשחק:
יש להצטייד בגפרורים\מצית, מלח, מחט או כל דבר דוקרני קטן (אני אסביר למה בהמשך), דף ודלת עץ.
ביצוע הטקס:
את הטקס אתה חייב לבצע כשהשעה 12 בלילה בול, ולסיים אותו באותה שעה, לא דקה אחרי, לא דקה לפני, אחרת המשחק לא יתחיל.
אתה לוקח דף, רושם את השם שלך, מטפטף על זה טיפת דם ממך, מניח את זה מול דלת עץ ועל גבי זה מדליק נר. אחר כך אתה דופק 22 פעמים ותזכור-הטקס צריך להתבצע ולהסתיים כשהשעה עדיין 12. אחרי שסיימת את כל זה, נתת לאיש החצות להיכנס לבית שלך.
מיהו איש החצות?
איש החצות הוא למעשה צללית של בן אדם שתלווה אותך\את המשתתפים במהלך המשחק.
מה אתה עושה במשחק?
במשחק אתה מתהלך בבית שלך מתחילת המשחק עד לסיומו ב-3:33 לפנות בוקר, ואתה צריך לעשות זאת מבלי שאיש החצות יתפוס אותך.
איך יודעים שאיש החצות קרוב אליך?
הנר נכבה, מרגישים נשימות, רואים צללית של אדם, מרגישים קור, צמרמורת או שניהם ביחד.
מה לעשות כשהנר נכבה?
יש להדליק את הנר תוך 10 שניות, לא הצלחת? תקיף את עצמך תוך 10 שניות במעגל של מלח ותישאר שם עד סוף המשחק, אחרת איש החצות יתפוס אותך ויקרין חזיון של הפחד הכי גדול שלך עד סוף המשחק, וזה יגרום לטראומות ובעיות נפשיות.
מה לא לעשות במשחק?
לא להדליק אור, לא להסיח את דעתך מהמשחק, לא ללכת לישון, לא להשתמש במצית או בגפרורים כתחליף לנר, לא להשתמש בדם של מישהו אחר בכתיבת השם, אחרת הוא הורג אותך
כשהמשחק נגמר, אתה ממשיך בבוקר כרגיל
חח מזכיר לי בובות וודו.. תודה על הפירוט, נשמע מדהים.. אני אביא איזה משהו דומה אם אני אמצא, או משהו בסגנון..
חח הנה בובת וודו:
. מה זה בובת וודו?
2. למה דווקא בובת וודו ולא בובה אחרת?
3. איך מכינים בובת וודו?
4. מאמר על הדת והבובה.
5. תמונות.
6. דעתי על הנושא.
מה זה בובת וודו?
בובת וודו זוהי בובה בעלת כוח רב ואפל שכאשר נועצים בא משהו חד, הבן אדם שהוודו מזכיר, מקבל את הכאב.
מה זאת אומרת?
אם יש לכם בובת וודו של משהו, אתם מכיסים לה נעץ או משהו חד, והבן אדם שהמרכיבים שלו (שיער, תמונה או פריט שלו ) בתוך הבובה, מרגיש כאב.
למה דווקא בובת וודו ולא בובה אחרת?
הוודו היא בעצם דת שנוצרה בהאיטי שבקאריבים והיה לה זרם נוסף שהיה בלואיזינה ששם השתמשו בבובה הזאת ונראה לי המציאו אותה שם.
איך מכינים בובת וודו?
בשביל להכין בובת וודו צריך שערה או חתיכת עור או משהו ניכר מהגוף של הבן אדם, צריך גם לשים בתוכו דף שרשום בברור את כל הפרטים שלו מיום הולדתו עד הפרט הכי קטן שקיים ואז מכניסים את זה לשק או בד שממולא בצמר גפן ובאמצע יש את החתיכת עור או גוף ואז את הדף (רצוי לא מקופל) צריך גם לרשום אל בובת הוודו כמה שיותר פרטים עליו גם כמו את שמו המלא וכו' ואז... צריך סך הכל לדקור אותו... (אל תנסו שום דבר אחר כי רק דקירות עובדות) אבל בחיים זה לא יהרוג מישהו וגם לא יותיר עקבות דם.
אני אביא עוד
. מה זה בובת וודו?
2. למה דווקא בובת וודו ולא בובה אחרת?
3. איך מכינים בובת וודו?
4. מאמר על הדת והבובה.
5. תמונות.
6. דעתי על הנושא.
מה זה בובת וודו?
בובת וודו זוהי בובה בעלת כוח רב ואפל שכאשר נועצים בא משהו חד, הבן אדם שהוודו מזכיר, מקבל את הכאב.
מה זאת אומרת?
אם יש לכם בובת וודו של משהו, אתם מכיסים לה נעץ או משהו חד, והבן אדם שהמרכיבים שלו (שיער, תמונה או פריט שלו ) בתוך הבובה, מרגיש כאב.
למה דווקא בובת וודו ולא בובה אחרת?
הוודו היא בעצם דת שנוצרה בהאיטי שבקאריבים והיה לה זרם נוסף שהיה בלואיזינה ששם השתמשו בבובה הזאת ונראה לי המציאו אותה שם.
איך מכינים בובת וודו?
בשביל להכין בובת וודו צריך שערה או חתיכת עור או משהו ניכר מהגוף של הבן אדם, צריך גם לשים בתוכו דף שרשום בברור את כל הפרטים שלו מיום הולדתו עד הפרט הכי קטן שקיים ואז מכניסים את זה לשק או בד שממולא בצמר גפן ובאמצע יש את החתיכת עור או גוף ואז את הדף (רצוי לא מקופל) צריך גם לרשום אל בובת הוודו כמה שיותר פרטים עליו גם כמו את שמו המלא וכו' ואז... צריך סך הכל לדקור אותו... (אל תנסו שום דבר אחר כי רק דקירות עובדות) אבל בחיים זה לא יהרוג מישהו וגם לא יותיר עקבות דם.
אני אביא עוד
שואל השאלה:
נו אבל מאיפה אני אתלוש עכשיו שערה מהמורה שלי?
נו אבל מאיפה אני אתלוש עכשיו שערה מהמורה שלי?
וואי זה מפחיד ממש לפי דעתי לי אין אומץ לעשות את זה!
חחח. קראתי בעבר, לא מעט תגובות של אנשים שאמרו שבלאדי מרי זה אמיתי לגמרי..
שואל השאלה:
אני אחרי שהלשנתי ברוב טיפשותי לאמא שלי בכיתה ג' שעשיתי סיאנס, היא לא תסכים לי להחזיק נר אפילו
אני אחרי שהלשנתי ברוב טיפשותי לאמא שלי בכיתה ג' שעשיתי סיאנס, היא לא תסכים לי להחזיק נר אפילו
אם כבר מדברים על זה.. הכנתי ( לא הכל ) כתבה על יצור מוזר שמופיע בחלומות. יש לו דף עם מלא, מלא אנשים שמדווחים שהם חלמו עליו.. קצת על הנאמר:
נתחיל עם עובדה חשובה קודם כל: אנחנו חולמים רק על אנשים שראינו או פגשנו אי פעם, המוח שלנו לא יכול ליצור פרצופים חדשים. רקע:
בינואר 2006, מטופלת הלכה לפסיכיאטר שלה עם ציור של בן אדם שהיא פוגשת שוב ושוב בחלומותיה. היא נשבעה שלא ראתה אותו מעולם לפני כן.
היא אמרה שהוא נותן לה עצות ועוזר לה לגבי החיים הפרטיים שלה.
הפסיכיאטר החליט לשלוח את הדיוקן לכמה מעמיתיו בתחום, כי יש חולים עם חלומות חוזרים ונשנים.
לאחר כמה חודשים, כבר 4 חולים העידו שהאיש הזה מופיע בחלומותיהם. כל החולים מכירים אותו כ-this man.
מאז 2006, יש מעל 2,000 אנשים שהעידו כי פגשו אותו בחלומותיהם.
מציורים שונים של אנשים אשר ראו אותו בחלומותיהם הוא נראה אותו דבר:
גבות עבות, פנים עגולות, שיער דל שפתיים דקות ולבוש בבגדים שחורים.
האנשים שפוגשים אותו בחלומות שלהם מספרים סיפורים שונים.
ישנם אנשים שאומרים שהוא היה הסיוט שלהם. ניסה לרצוח אותם, להתעלל בהם, לחש להם דברים איומים באוזן ועוד דברים זוועתיים דומים.
ולעומת זאת, יש אנשים האומרים כי הוא עזר להם לצאת מחלומות רעים, בירך אותם, חלמו עליו חלומות רומנטיים וכדומה. האנשים שפוגשים אותו בחלומות שלהם מספרים סיפורים שונים.
ישנם אנשים שאומרים שהוא היה הסיוט שלהם. ניסה לרצוח אותם, להתעלל בהם, לחש להם דברים איומים באוזן ועוד דברים זוועתיים דומים.
ולעומת זאת, יש אנשים האומרים כי הוא עזר להם לצאת מחלומות רעים, בירך אותם, חלמו עליו חלומות רומנטיים וכדומה. קיימות המון תאוריות על האיש המסתורי הזה, שטן? אלוהים? כך לפעמים הוא מציג את עצמו בפני אנשים. ישנה אפילו תאוריה שרוצח הסביר את הרצח שלו בכך שהוא טען שהאיש הזה ביקש ממנו לעשות זאת.
אז, האם גם בחלומות שלכם הוא הופיע? הוא מוכר לכם?
האתר: https://www.facebook.com/thisman.org
דף הפייסבוק: https://www.facebook.com/thisman.org קרדיט ל מפציץ ברשת
נתחיל עם עובדה חשובה קודם כל: אנחנו חולמים רק על אנשים שראינו או פגשנו אי פעם, המוח שלנו לא יכול ליצור פרצופים חדשים. רקע:
בינואר 2006, מטופלת הלכה לפסיכיאטר שלה עם ציור של בן אדם שהיא פוגשת שוב ושוב בחלומותיה. היא נשבעה שלא ראתה אותו מעולם לפני כן.
היא אמרה שהוא נותן לה עצות ועוזר לה לגבי החיים הפרטיים שלה.
הפסיכיאטר החליט לשלוח את הדיוקן לכמה מעמיתיו בתחום, כי יש חולים עם חלומות חוזרים ונשנים.
לאחר כמה חודשים, כבר 4 חולים העידו שהאיש הזה מופיע בחלומותיהם. כל החולים מכירים אותו כ-this man.
מאז 2006, יש מעל 2,000 אנשים שהעידו כי פגשו אותו בחלומותיהם.
מציורים שונים של אנשים אשר ראו אותו בחלומותיהם הוא נראה אותו דבר:
גבות עבות, פנים עגולות, שיער דל שפתיים דקות ולבוש בבגדים שחורים.
האנשים שפוגשים אותו בחלומות שלהם מספרים סיפורים שונים.
ישנם אנשים שאומרים שהוא היה הסיוט שלהם. ניסה לרצוח אותם, להתעלל בהם, לחש להם דברים איומים באוזן ועוד דברים זוועתיים דומים.
ולעומת זאת, יש אנשים האומרים כי הוא עזר להם לצאת מחלומות רעים, בירך אותם, חלמו עליו חלומות רומנטיים וכדומה. האנשים שפוגשים אותו בחלומות שלהם מספרים סיפורים שונים.
ישנם אנשים שאומרים שהוא היה הסיוט שלהם. ניסה לרצוח אותם, להתעלל בהם, לחש להם דברים איומים באוזן ועוד דברים זוועתיים דומים.
ולעומת זאת, יש אנשים האומרים כי הוא עזר להם לצאת מחלומות רעים, בירך אותם, חלמו עליו חלומות רומנטיים וכדומה. קיימות המון תאוריות על האיש המסתורי הזה, שטן? אלוהים? כך לפעמים הוא מציג את עצמו בפני אנשים. ישנה אפילו תאוריה שרוצח הסביר את הרצח שלו בכך שהוא טען שהאיש הזה ביקש ממנו לעשות זאת.
אז, האם גם בחלומות שלכם הוא הופיע? הוא מוכר לכם?
האתר: https://www.facebook.com/thisman.org
דף הפייסבוק: https://www.facebook.com/thisman.org קרדיט ל מפציץ ברשת
וואן הפחדתם אוצי
נשמע מפחיד רצח:o
מישהו ניסה משחק החוצות? איך יצא?
טוב בטוח אני לא מנסה לא בלאדי מרי ולא משחק החוצות. משחק החוצות זה אמיתי בכלל?
מישהו ניסה משחק החוצות? איך יצא?
טוב בטוח אני לא מנסה לא בלאדי מרי ולא משחק החוצות. משחק החוצות זה אמיתי בכלל?
זה עוד כלום... יש דברים שהמדע לא מצליח לפענח, והם בהחלט מפחידים.. תראו בערוף ההיסטוריה את הערוץ חייזרים מן העבר..
להיכנס? אני פוחד
אהה האיש המסתורי המכוער הזה ראיתי אותו
סליחה איש מסתורי מכוער אתה לא מכוער אם אתה מסוכן ואם לא אתה מכוער תחת!
סליחה איש מסתורי מכוער אתה לא מכוער אם אתה מסוכן ואם לא אתה מכוער תחת!
אנונימית
זו אישה..: ), לקישורים למעלה, אל תיכנס..
איך זה הגיוני שאם המוח לא יכול להמציא אנשים אז בכל העולם רואים אותו?
חח משחק החצות דומה רצח למחבואים לבד.
אבל לפי דעתי מחבואים לבד יותר מפחיד, תכנזו ליוטיוב ספייסי קראפ עשה על זה סרטון
אבל לפי דעתי מחבואים לבד יותר מפחיד, תכנזו ליוטיוב ספייסי קראפ עשה על זה סרטון
ודרג'ר בקשהה תפסיק עם בדברים המפחידים האלה יהיה לי סיוטים נוראיים
שאלה יפה.. מוזמנת לראות את התגובות. ואגב, עובדה מעניינת: ( חח זה מפחיד ) הפנים בחלומות מבוססים על אנשים שראינו בעבר..
קישור לעובדות:
תהנו.
קישור לעובדות:
תהנו.
ספייסי קראפ בנאדם תותח! ממליץ לראות תסרטונים שלו.
אני ניסיתי וזה ממש לא מומלץ אני לא מעוניינת לספר על מה שהיה אז לא לשלוח הודעות. בקיצור אל תנסו את זה
אז תפרסמו לנו מאנונימי: )
תראו את זה מי שבא לו לדעת אם יש שדים זה לפי התורה אומרים שלימיניך יש אלף שדים ולשמאלך 10 אלף שדים ואם אתה רוצה לבדוק את זה שים קמח סביב למיטה ולמחרת תראה עקבות של תרנגולת ואם אתה רוצה לראות אותם תיקח חתול שחור תשרוף אותו ואת העפר תשים בעיניים ותראה..
אהה בלאדי מרי ( מרי עקובת הדם ) הייתה מלכת אנגליה! היא צאצא של אליזבת וודוויל מלכת אנגליה האהובה עלי כמובן שאליזבת הייתה מהממת יפה אדוארד הרביעי התאהב והתחתן איתה בסתר בעקבות הנישואים הללו הלורד מווריק בגד במלך ונהייתה מלחמה מלחמה בתוך המשפחה בוא נדלג כמה שנים קדימה אליזבת יולדת את אדוארד החמישי מלך אנגליה בגיל 11 אדוארד מוכתר למלך בגל שאביו אדוארד הרביעי מת עכשיו ריצ'רד אחיו של אדוארד הרביעי מונה לאפטורפוס של אדוארד הוא כולא את אדוארד ואת אחיו של אדוארד במצודה וככל הנראה הורג אותם ומכתיר את עצמו למלך אנגליה אחר כך יש מלחמה
של לנקסטר ויורק כמו תמיד במלחה מנצח הנרי השביעי ומתחתן עם אליזבת מיורק הבת של אדוארד הרביעי ושל אליזבת וודיוול.. והם מאחדים את בית לנקסטר ובית יורק והופכים לכלל בית טיודור ובכך נגמרות מלחמות השושנים ואז נולד הנרי השמיני מתחתן עם ג'יין שהיא מולידה לו את אדוארד השישי מלך שש שנים ומת בגיל 15 הבאה בתפקיד ג'יין גריי מלכה על אנגליה למשך 10 ימים
אבל היא מכונה מלכת 9 הימים התחתנה עם לורד גילפורד דדלי בעקבות זאת נולדה מרי הראשונה - בלאדי מרי! לאדי מרי
אז ככה, קודם כל היא הייתה מלכה והייתה גם ידועה ביופי שלה.
כהופיעה הקמט הראשון שלה, היא רצה ליועצים שלה ושאלה מה לעשות בנידון אבל היא התאכזבה לדעת
שגם ליועציה אין פיתרון. היא החליטה לפנות ל*בעלת האוב, כמובן בסתר, ולשאול כצייד להעלים את הקמט.
בעלת האוב אמרה לה שהיא צריכה לערוף את ראשם של בתולות, ולהתקלח בדמן. כך גם קראו לה לאחר המעשה, בלאדי מרי, שזה, עקובת הדם או מרי המדממת.
וככה מרי עשתה. היא כל הזמן התקלחה באמבטית הדם, עד שיום אחד היועצים שלה החליטו להרוג אותה על כך, שהיא לא יוצאת מהמקלחת, אז הם החליטו להרוג אותה שם. וזהו, כשהם באו, הם פשוט הוציאו את עינייה וערפו את ראשה.
סיפור עצוב.. היום היא קבורה לצד אחותה בלונדון, אליזבת ה-ראשונה
איפה שראיתם את הכוכבית, למי שלא הבין, בעלת אוב זאת מכשפה שעסקה בכישופים וזימון רוחות וכל הדברים הללו.
של לנקסטר ויורק כמו תמיד במלחה מנצח הנרי השביעי ומתחתן עם אליזבת מיורק הבת של אדוארד הרביעי ושל אליזבת וודיוול.. והם מאחדים את בית לנקסטר ובית יורק והופכים לכלל בית טיודור ובכך נגמרות מלחמות השושנים ואז נולד הנרי השמיני מתחתן עם ג'יין שהיא מולידה לו את אדוארד השישי מלך שש שנים ומת בגיל 15 הבאה בתפקיד ג'יין גריי מלכה על אנגליה למשך 10 ימים
אבל היא מכונה מלכת 9 הימים התחתנה עם לורד גילפורד דדלי בעקבות זאת נולדה מרי הראשונה - בלאדי מרי! לאדי מרי
אז ככה, קודם כל היא הייתה מלכה והייתה גם ידועה ביופי שלה.
כהופיעה הקמט הראשון שלה, היא רצה ליועצים שלה ושאלה מה לעשות בנידון אבל היא התאכזבה לדעת
שגם ליועציה אין פיתרון. היא החליטה לפנות ל*בעלת האוב, כמובן בסתר, ולשאול כצייד להעלים את הקמט.
בעלת האוב אמרה לה שהיא צריכה לערוף את ראשם של בתולות, ולהתקלח בדמן. כך גם קראו לה לאחר המעשה, בלאדי מרי, שזה, עקובת הדם או מרי המדממת.
וככה מרי עשתה. היא כל הזמן התקלחה באמבטית הדם, עד שיום אחד היועצים שלה החליטו להרוג אותה על כך, שהיא לא יוצאת מהמקלחת, אז הם החליטו להרוג אותה שם. וזהו, כשהם באו, הם פשוט הוציאו את עינייה וערפו את ראשה.
סיפור עצוב.. היום היא קבורה לצד אחותה בלונדון, אליזבת ה-ראשונה
איפה שראיתם את הכוכבית, למי שלא הבין, בעלת אוב זאת מכשפה שעסקה בכישופים וזימון רוחות וכל הדברים הללו.
שואל השאלה:
דרג'ר, חלמתי על האיש שהזכרת שמופיע בחלומות. חלמתי לפני חודש שהוא מנסה לרצוח אותי ואת החברים באמצע פגישה
דרג'ר, חלמתי על האיש שהזכרת שמופיע בחלומות. חלמתי לפני חודש שהוא מנסה לרצוח אותי ואת החברים באמצע פגישה
צבע אתה צודק. נסו לעשות זאת בעצמכם, ותהיו בהלם..
התרגיל הזה עובד גם עם קמח מצה?!
יואו תקשיבו הפחדתם אותי למוות.
מזה הדברים האלה?!
מזה הדברים האלה?!
חח קמח מצה הרגת אותי... כל מי שלא מאמין, מוזמן לבדוק..
עשיתי, כלום לא קרה
אנונימי
איך? לא עברו 24.. אתה צריך לחכות לפחות יממה.. עזבו, אי אפשר לדעת אם אתם אמינים או לא..
חחח.. עלק עשיתי לא קרה כלום נו מה ציפית שהם יתחילו ללכת על זה ותראה עקבות חכה 24 שעות
חכה 24 שעות.
ואסור לעציץ, אתה צריך לשחק אותה ישן כי הם לא תיפשים שכותבים עם שגיעות כתיב.
עכשיו שאני חושב על זה... למה ששדים ירצו ליהיות ביכלל לידי שאני ישן? מה הם מחפשים שם?
ואסור לעציץ, אתה צריך לשחק אותה ישן כי הם לא תיפשים שכותבים עם שגיעות כתיב.
עכשיו שאני חושב על זה... למה ששדים ירצו ליהיות ביכלל לידי שאני ישן? מה הם מחפשים שם?
אנונימי
וואו שמעתי מזמן על הקטע עם הקמח והעקבות.
אם עושים את זה, הם לא רודפים אחרייך או משהו?
אם עושים את זה, הם לא רודפים אחרייך או משהו?
הם כן רודפים אחריך ומנסים לנשוך אותך אבל זה כלום לפחות תדעי שיש שדים אצלך בבית
נכון...
והם מנסים להפשיט אותך ואז גומרים לך על הפנים.
ביגלל זה ליפעמים את מרגישה טיפות נופלות לך על הפנים ורטוב על הכרית.
והם מנסים להפשיט אותך ואז גומרים לך על הפנים.
ביגלל זה ליפעמים את מרגישה טיפות נופלות לך על הפנים ורטוב על הכרית.
אנונימי
שואל השאלה:
חחח איזה אנשים מפגרים. אלה שעוסקים בתורה אומרים שישראל מוגנת מפני שדים, ואז אומרים שיש לידנו אלפי שדים. סותרים את עצמם xd
חחח איזה אנשים מפגרים. אלה שעוסקים בתורה אומרים שישראל מוגנת מפני שדים, ואז אומרים שיש לידנו אלפי שדים. סותרים את עצמם xd
קיצור זה מפחיד רצח אתמול כמעט עשיתי את בלאדי מארי ובסוף פחדתי מידי
וכל הסיפור שסיפרו למעלה זה כמו שהיה במלכה לבנה לא?
וכל הסיפור שסיפרו למעלה זה כמו שהיה במלכה לבנה לא?
הסיפור על אליזבת זה של מלכה לבנה אבל אלו הדברים שקרו אחרי הבנת?
אנונימית
אבל כל זה זה אמיצי מלכה לבנה מבוססת על ספר שמבוסס על מלחמות השושנים
אנונימית מהתגובות על מלכה לבנה
horor אם היית טיפה חוקרת היית מגלה שאת מוציאה שטויות.. אני גם לא מתכוון לריב על זה.
אגב המון חיילים ניסו את זה, וזה עבד.. זה בעצם ההתקשרות של העם היהודי. ( טקסים שהיו עושים בעבר ). אם ישלך מזוזה תקינה זה לא יכול לקרות.. ( אותיות ש-ד-י ). גמרתי פה. דיון מהנה..
אגב המון חיילים ניסו את זה, וזה עבד.. זה בעצם ההתקשרות של העם היהודי. ( טקסים שהיו עושים בעבר ). אם ישלך מזוזה תקינה זה לא יכול לקרות.. ( אותיות ש-ד-י ). גמרתי פה. דיון מהנה..
שואל השאלה:
מה אכפת לי משדי? אני רק שאלתי שאלה ואתם בגלל שאתם לא מאמינים התחלתם פה ריב, לא אנחנו
מה אכפת לי משדי? אני רק שאלתי שאלה ואתם בגלל שאתם לא מאמינים התחלתם פה ריב, לא אנחנו
אני לא רבתי. הדיון התדרדר לספאם אז עזבתי.. רציתי להביא עוד דברים יפים, אבל הזלזול פה של אנשים ( סליחה של "ישראלים" ) בלתי נסבל. כדי לדבר על הנושאים הללו, צריך הקדמות..
שואל השאלה:
חחח עם כל הכבוד נראה שאתה לא יודע בשיט על הדברים האלה, טוב מי שלא מאמין לא יודע. ומה הקשר הקדמות? סך הכל שאלתי שאלה פשוטה וביקשתי לענות. אף אחד לא רצה שאנשים שלא מאמינים בזה יבואו ויטיפו לנו מוסר שזה לא אמיתי וכל החרא הזה
חחח עם כל הכבוד נראה שאתה לא יודע בשיט על הדברים האלה, טוב מי שלא מאמין לא יודע. ומה הקשר הקדמות? סך הכל שאלתי שאלה פשוטה וביקשתי לענות. אף אחד לא רצה שאנשים שלא מאמינים בזה יבואו ויטיפו לנו מוסר שזה לא אמיתי וכל החרא הזה
סבבה. לכי תעשי את הבלאדי מרי - נראה אם ייצא לך משהו. והקדמות לא התכוונתי לזה 0-0.. להית..
שואל השאלה:
נראלך שאני עושה את הבלאדי מרי? צריך לעשות את זה בלילה וב-12-1 ההורים שלי כבר ישנים והם קמים מכל רעש קטן
נראלך שאני עושה את הבלאדי מרי? צריך לעשות את זה בלילה וב-12-1 ההורים שלי כבר ישנים והם קמים מכל רעש קטן
ואשמח שתגידי לי מה לא הבנתי.
שואל השאלה:
לא הבנת שביקשתי מאלה שמאמינים בזה לענות ולא מאלה שלא מאמינים לבוא ולהגיד לנו שזה לא קיים. סוף דיון
לא הבנת שביקשתי מאלה שמאמינים בזה לענות ולא מאלה שלא מאמינים לבוא ולהגיד לנו שזה לא קיים. סוף דיון
כי זה לא אמיתי.. זה נחמד למתוח אתכם.
שואל השאלה:
עשיתן את זה בלילה? בחצות? כי אם לא זו בטח הסיבה למה לא הצליח...
עשיתן את זה בלילה? בחצות? כי אם לא זו בטח הסיבה למה לא הצליח...
שואל השאלה:
צילמתן? שמעתי שאסור לצלם באמצע שמזמנים רוחות...
צילמתן? שמעתי שאסור לצלם באמצע שמזמנים רוחות...