3 תשובות
"סביח השרון" במתחם הבורסה בר"ג פצצה
וואי מילה שאצל עובד הכי טוב
אנונימית
הסביח של עובד, למרות שהרבה זמן לא אכלתי שם.
ממה שקראתי בביקורות (מצורפות) הוא העלה מחירים בשנים האחרונות, וחבל, אבל עדיין הסביח שלו הוא אחלה סביח.
ממה שקראתי בביקורות (מצורפות) הוא העלה מחירים בשנים האחרונות, וחבל, אבל עדיין הסביח שלו הוא אחלה סביח.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: