9 תשובות
כן: )
כן אניי
חולשה שלי נמוכות <3
חולשה שלי נמוכות <3
אנונימי
בטח הגובה שציינת לבן הוא לא הכי גבוה ו1.65 זה יותר ממצוע אז כן:)
כן, אני
אנונימי
כן זה גובה אהוב בקרב "הגבוהים".
אני 1.80, ואני נמשך לחברה שלי שהיא 1.55
לדעתי זה מקסים אני יכול להרים אותה בנשיקות כל הרחוב מסתכל עלינו
והכי כיף כשהיא לובשת עקבים היא לא בגובה שלי, כי אני אוהב להיות הגבוה
ואני משרה עליה תחושה של ביטחון.
לדעתי זה מקסים אני יכול להרים אותה בנשיקות כל הרחוב מסתכל עלינו
והכי כיף כשהיא לובשת עקבים היא לא בגובה שלי, כי אני אוהב להיות הגבוה
ואני משרה עליה תחושה של ביטחון.
אנונימי
חח נו בידיוק כתבתי שאלה על זה לפני שעה ומשהו
אני 1.73 בערך
אני 1.73 בערך
קישורים מצורפים:
אנונימי
לדעתי כל גובה בין 1.55 לבין 1.70 יתקבל, ואני 1.87 ;)
לדעתיי נמוכות הן כמו ברביות קטנות
אני יכול להרים אותן שעות ולנשק אותם <3
אני יכול להרים אותן שעות ולנשק אותם <3
אנונימי1
באותו הנושא: