3 תשובות
ראשית עליך להוריד itunes מאתר אפל.
לאחר ההתקנה פשוט חברי את נגן האייפוד למחשב בעזרת כבל ה - usb והתחילי בהעברת הקבצים - דהיינו "סנכרון האייפוד".

מספר דברים חשובים שעליך לדעת:
1. האייפוד מסתנכרן בד"כ עם תיקיית המוסיקה שנמצאת ב - my documents, ברם - תוכלי דרך הגדרות ה - itunes לשנות את הספרייה ממנה הוא שואב את הקבצים ומסתנכרן.
2. נניח ואת רוצה להעביר סרטים שלמים, נניח dvd, את צריכה ראשית לקודד אותם לקובץ שהאייפוד מכיר, ואז להעביר - אך לשם כך צריך מדריך שלם ותשובה קצרה לא תעזור. ברם, גיגול קצר ברשת יניב את התוצאות הרצויות (וכן את המדריכים הרלוונטיים - דומני שבניית פצצת אטום מעט יותר מסובכת מקידוד סרט dvd לאייפוד טאצ')
שואל השאלה:
תודה רבה אבל יש לך אולי קישור לאתר ששם יכולים להדריך אותי?
מישהו יודע אולי איך מורידים משחקים ודברים מapple store מבלי לתת כרטיס ויזה?
דנדוש (=