10 תשובות
כמה נמוכות?
אנונימי
שואל השאלה:
לא יותר מידי נמוכות אבל נמוכות חח אין גובה ספציפי
כל הגבהים יפים:)
לא מסכימה. גובה זה לא הדבר שלדעתי אמור להשפיע על היופי.
אני
אבל אני בת ואני נמוכה אז...
לדעתי בת שיותר גבוהה מחבר שלה באופן בולט הפרש של 5 ס''מ זה לא הכי נעים
חח זה תלוי עד כמה נמוכה ומי
הכי בעולם
אנונימי
זה שבנים נמשכים לנמוכות זה ממש לא אומר שזה הכי יפה
רגליים ארוכות זה הדבר הכי יפה שיש וסקסי, אל תשקרו לעצמכן
אנונימית
ולמה המינוסים? אמרתם שלהיות נמוכה זה יפה ושא רצח שאני נמוכה אז פתאום זה רע?
קפצו לי נמוכות זה הכי סקסי
(סטיפס זה לא קללה, אני מזמינה אותם ליום כיף)