התחברות
הרשמה
בנים קוביות קטנות כאלה בבטן לבנות זה יפה?
27 במרץ 2015, 13:09
בטן
קוביות בבטן
ריבועים בבטן
כושר
ספורט
קוביות
3 תשובות
זה הכי יפה תאמיני לי גם לי יש
s
sassygirl
זה יפה רצח
נ
נחיר
זה מאוד יפה
ג
ג'ף מנגום
באותו הנושא:
אני לא מבין למה בנות כל כך אוהבות שאצל בנים יש, קוביות בבטן, מה זה משנה (יש לי) אבל אני לא מבין מה זה כל כך חשוב לכן?
~שאלה לבנות~ אתן אוהבות בנים עם קוביות בבטן?
לרוב הבנים יש קוביות בבטן?
היחס לקוביות בבטן אצל בנים - בנות, לדעתכן מישהו בן 13, עם 8 קוביות בבטן זה מגעיל? (*הוא לא אנורקס).
אתם אומרים קוביות בבטן או ריבועים בבטן?
יש לי 8 קוביות בבטן וידיים גדולות בנות אתן הואבות קוביות בבטן כי זה חשוב לי.
מה יותר יפה לבת קוביות בבטן או בטן שטוחה?
בנים - אם לבת יש קצת קוביות בבטן (ממש בקטנה), מעלה לכם?
בנים מושך אותכם בנות עם קוביות בבטן?
בנים מה דעתכם על בנות עם קוביות בבטן? (בנות גם יכולות לענות)
בנים, קוביות בבטן לבנות זה יפה? לא הרבה ברמה מוגזמת של בנים, אלא קצת כזה..