4 תשובות
כנל
אני מסכימה איתך לגמרי. אבל אני יגיד לך גם שזה פשוט הגיל, בגיל הזה אף אחד לא באמת מבין את משמעות האהבה.. אל תאבדי תקווה, לכל דבר יש את הזמן והמקום שלו. והאחד שלך עוד יגיע!
אני מסכימה איתך..
מסכימה
אנונימית
באותו הנושא: