51 תשובות
עגיל האף עושים רק פרות או שורים
ביון העתיקה גם לשורים
חוץ מזה זה לא יפה
תחשבי שבא לך אפצ'י אז יוצא קצת מהחור הקטן -פשוט מגעיל
ביון העתיקה גם לשורים
חוץ מזה זה לא יפה
תחשבי שבא לך אפצ'י אז יוצא קצת מהחור הקטן -פשוט מגעיל
יורם
שואל השאלה:
שאלתי שאלה הייתי מרווצה אם היית עונה עליה
ולא מגיב את דעתך , שלא נכונה בכלל.
שאלתי שאלה הייתי מרווצה אם היית עונה עליה
ולא מגיב את דעתך , שלא נכונה בכלל.
כואב- אני לא יודעת, אבל כל חור שאת עושה בגוף כואב במידה מסויימת. אל תצפי לדיגדוג קל.
ניתן לעשות את החור עם מחט- בטוח, קל והכי פחות מסוכן (אך יחסית יקר). ניתן גם עם אקדח אבל זה כואב יותר ובטוח הרבה פחות (אבל זול ומהיר יותר).
לעגיל שהוא נזם ולא טבעת אין סוגר אבל רוב הפעמים הוא מעוקל בקצה כך שהוא לא יצא אם תתעטשי.
כדי שלא יהיו מוגלות, גירויים וכו עליך למרוח משחה אנטיביוטית- יתנו לך את השם אם תעשי במקום בטוח כדוגמת טרייבל טאטו.
בהצלחה :)
ניתן לעשות את החור עם מחט- בטוח, קל והכי פחות מסוכן (אך יחסית יקר). ניתן גם עם אקדח אבל זה כואב יותר ובטוח הרבה פחות (אבל זול ומהיר יותר).
לעגיל שהוא נזם ולא טבעת אין סוגר אבל רוב הפעמים הוא מעוקל בקצה כך שהוא לא יצא אם תתעטשי.
כדי שלא יהיו מוגלות, גירויים וכו עליך למרוח משחה אנטיביוטית- יתנו לך את השם אם תעשי במקום בטוח כדוגמת טרייבל טאטו.
בהצלחה :)
שיר
שואל השאלה:
תודה רבה לך שיר , ואיפה נמצא המקום שהמלצת !?
תודה רבה לך שיר , ואיפה נמצא המקום שהמלצת !?
הכאב שכרוך בעשיית פירסינג משתנה מאדם לאדם. לדוגמא אצלי זה לא כ"כ כאב. רק קצת.
מומלץ לעשות במחט; זה סטרילי מאוד, ובטיחותי. יצא עכשיו אקדח שהוא כמו שדכן קטן כזה והוא חד פעמי את יכולה גם לעשות עם זה, אקדח רגיל הוא בדר"כ לא סטרילי.
הכאב שלאחר עשיית הפירסינג כמו שאמרתי משתנה מאדם לאדם. ייתכן שכשתוציאי זה יכאב קצת, תסובבי את העגיל עד שהוא יצא.
אין לעגיל סוגר והוא לא נופל אם תכניסי עד הסוף.
את כבר תביני לבד איך להכניס את העגיל, זה פשוט.
יש מוגלה בתקופת זמן ההחלמה וזה רק בגלל שהמקום מחלים לאט לאט.
מומלץ לעשות במחט; זה סטרילי מאוד, ובטיחותי. יצא עכשיו אקדח שהוא כמו שדכן קטן כזה והוא חד פעמי את יכולה גם לעשות עם זה, אקדח רגיל הוא בדר"כ לא סטרילי.
הכאב שלאחר עשיית הפירסינג כמו שאמרתי משתנה מאדם לאדם. ייתכן שכשתוציאי זה יכאב קצת, תסובבי את העגיל עד שהוא יצא.
אין לעגיל סוגר והוא לא נופל אם תכניסי עד הסוף.
את כבר תביני לבד איך להכניס את העגיל, זה פשוט.
יש מוגלה בתקופת זמן ההחלמה וזה רק בגלל שהמקום מחלים לאט לאט.
גלי
המקום שדיברתי עליו נמצא בדיזינגוף סנטר בת"א, אני יודעת שיש מקום טוב שנקרא "ג'ובינו" גם הוא בת"א וחברה שלי עשתה שם.
בהצלחה :)
בהצלחה :)
שיר
יש לי גם שאלה?! ,, האם אפשר לעשות עגיל בחנות תכשיטים רגילה? ,, ואם החור שבאף יכול להסתם אם לא מעוניינים בו?
לי
זה כואב מאוד אבל זה יותר כואב אחרי שעושיים.
את החור עושים בעזרת רובה
התחלה זה כואב ואי אפשר להוציא אותו, או לגעת.
רוב הסיכווים יפול לך כמה פעמים פשוט מכניסים אותו לחור רבים מאנשים פשוט מעקמים את העגיל.
יש אנשים שזה גורם להם לאינפקציות וצריך פשוט לטפל
זה יפה ושווה לסבול קצת בישביל זה d:
את החור עושים בעזרת רובה
התחלה זה כואב ואי אפשר להוציא אותו, או לגעת.
רוב הסיכווים יפול לך כמה פעמים פשוט מכניסים אותו לחור רבים מאנשים פשוט מעקמים את העגיל.
יש אנשים שזה גורם להם לאינפקציות וצריך פשוט לטפל
זה יפה ושווה לסבול קצת בישביל זה d:
יפייייתוש 3
היי אני בת 12 ואני רוצה לעשות עגיל באף אבל אני לא יודעת עם זה רצוי בגיל כזה ואם יכול לקרות לי משהו ההורים מרשים לי אבל בכל זאת זה לא יכול מתי שאני יוציא אותו להישאר החור או לגדול ואם האוזניים שלי מאוד רגישות ומותר לי רק זהב האים זה גם באף ככה אני אשמח עם תחזרו אליי תודה
..
אני עשיתי כבר עגיל באף לפני שנה ככה וישנתי כשקמתי העגיל נפל לי והייתה לי גולה והיה בה מוגלה ונסתם לי החור היום בדיוק החזרתי את העגיל ואני מפחדת שהוא יסתם לי עוד הפעם עם מישהו יכול לעזור לי אני ישמח ועכשיו לשאלה שלך לא כואב לעשות את מרגישה כאב לשנייה מההדף של האקדח וכול פעם את צריכה לחטא את זה עם משחת עיניים ( סינטומיצין ) או אלכוהול או מים עם מלח את צריכה להישאר עם ההעגיל הרפואי לפחות שבועיים כמה שיותר יותר טוב ולא כואב להכניס את העגיל תלוי אם את רגישה אין לעגיל סוגר וזה תלוי לפי סוג העור שלך אם הוא רגיש או לא (:
ענבר
אוקי אז ככה: זה תלוי בך אם יכאב לך או לא..
יש אנשים שפחות רגישים, אז לא יכאב להם.
ויש כאלה שהם כן, אז כן יכאב להם.
עושים את העגיל עם אקדח (יותר זול ופחות כואב)
ויש מחט(יותר כואב, יותר יקר)
וכן יש סיכוי גדול שיכאב לאחר שעשית עגיל, ולא אין לו סוגר.
והוא לא נופל.
אין מחלות, גירויים, מוגלות. פשוט צריך לטפל בזה לשים קצת משחה וזה מחלים!
מקווה שעזרתי,
יש אנשים שפחות רגישים, אז לא יכאב להם.
ויש כאלה שהם כן, אז כן יכאב להם.
עושים את העגיל עם אקדח (יותר זול ופחות כואב)
ויש מחט(יותר כואב, יותר יקר)
וכן יש סיכוי גדול שיכאב לאחר שעשית עגיל, ולא אין לו סוגר.
והוא לא נופל.
אין מחלות, גירויים, מוגלות. פשוט צריך לטפל בזה לשים קצת משחה וזה מחלים!
מקווה שעזרתי,
דניאל
אוי נו באמצ. חבורה של חרטטנים.
זה כואב? אי אפשר לענות זה משתנה מאדם לאדם. לי אישית זה לא כאב.
באיזה מכשיר? יש אקדח, שזה זול ולא סטרילי, מאוד לא מומלץ, יותר נוטה לאינפקציות, יותר כואב וכולי.
יש מחט, יותר יקר אבל סטרילי, נקי, פחות כואב.
לאחר עשיית החור? שוב, משתנה מאדם לאדם.
האם יש לעגיל סוגר? תלוי. חישוק, יש מעיין סוגר, אבל אל תדאגי זה לא יצא אם לא תשימי כמו מפגרת עגיל רגיל כמו לאוזן אלא תשתמשי בעגיל מיוחד לאף.
לא יוצא מה זה נזלת וזה לא עף באפצ'י.
תחטאי טוב ולא יקרה לך כ=ל=ו=ם.
זה כואב? אי אפשר לענות זה משתנה מאדם לאדם. לי אישית זה לא כאב.
באיזה מכשיר? יש אקדח, שזה זול ולא סטרילי, מאוד לא מומלץ, יותר נוטה לאינפקציות, יותר כואב וכולי.
יש מחט, יותר יקר אבל סטרילי, נקי, פחות כואב.
לאחר עשיית החור? שוב, משתנה מאדם לאדם.
האם יש לעגיל סוגר? תלוי. חישוק, יש מעיין סוגר, אבל אל תדאגי זה לא יצא אם לא תשימי כמו מפגרת עגיל רגיל כמו לאוזן אלא תשתמשי בעגיל מיוחד לאף.
לא יוצא מה זה נזלת וזה לא עף באפצ'י.
תחטאי טוב ולא יקרה לך כ=ל=ו=ם.
תמר
עגיל באף משאיר צלקת?
דנה
עשיתי היום עגיל באף בעזרת אקדח בחנות תכשיטים רגילה הכאב הוא לא כל כך נורא ונסבל הכאב באמת משתנה מאדם לאדם כי במקרה שלי זה כאב רק בזמן עשיית העגיל ואחרי דקה עבר במקרה של בת דודה שלי זה כאב כמה ימים עשיית העגיל בעזרת מחט באמת יותר בטיחותי אך הרבה יותר יקר לעומת עשיית החור בעזרת אקדח.
יש לי גם שאלה : האם הסיכוי לכך שהעגיל יפול בשינה הוא גבוה? תודה מראש.
יש לי גם שאלה : האם הסיכוי לכך שהעגיל יפול בשינה הוא גבוה? תודה מראש.
ניקה D:
מאיזה גיל מומלץ לעשות הגיל באף?
שירה
שלוום אני צריכה עזרה דחוף
עשיתי עגיל באף והוא נפל לי בשינה ושאני עכשיו מנסה להכניס הוא נכנס מצד אחד אבל הוא לא יוצא ונפוח לי שם!
מה אפשר לעשות צריך להוציא את העגיל?
אשמח לשמוע תשובות ורעיונות
עשיתי עגיל באף והוא נפל לי בשינה ושאני עכשיו מנסה להכניס הוא נכנס מצד אחד אבל הוא לא יוצא ונפוח לי שם!
מה אפשר לעשות צריך להוציא את העגיל?
אשמח לשמוע תשובות ורעיונות
שני
אוקיי אז ככה גם אני מאוד רוצה עגיל באף ונראה לי שזה לא כל כך כואב אבל לי נראה שכשה הולכים לישון מורידים את העגיל וזהו..
שרה
יש דבר כזה עגיל באף אם הרדמה?
מישל
אני עשיתי עגיל בטורקיס זה לא כואבבב
דודודד
כשישנים צריך לשים פלסטר על העגיל ואז הוא לא יפול. אני אישית מאוד רוצה לעשות נזם וגם כמה חברות שלי עשו. ההורים שלי מרשים למרות שהם חושבים שזה ממש מכוער. הם טועים. בגדול d:. ממולץ יותר לעשות עם מחט זה יותר סטרילי. ופחות כואב למרות שזה נשמע ממש מפחיייד : \
בהצלחה לכולם (:
בהצלחה לכולם (:
אביבוש (:
שלום:רציתי מידע על עגיל באף (נזם) אני רוצה מאוד לעשות אבל אני קצת חוששת.. אני רוצה לעשות באקדח. ורציתי לישאול עם זה כואב מה צריך לעשות באיזה מישכה להישתמש.. אני מודה מאוד למי שירשום ולמי שכבר עשה הגיל באף באקדח ולקבל עצות ממנו תודה רבה!..
ברבי!!!...
כן גם לי יש שאלה : אני רק בת 12 ואני רוצה עגיל באף מאוד ואני מפחדת שזה יכאב ומה כדאי לי לעשות יותר אם אקדח או הדבר החד פעמי הזה אני לא יודעת איך עושים את זה והאם זה כואב
אני ישמח אם תחזירו לי תשובה !
תודה מראש
אני ישמח אם תחזירו לי תשובה !
תודה מראש
מירית
גם לי יש שאלה.. פשר לעשות עגיל באף בלי אישור של ההורים? לא מש אכפת לי אם זה כואב ובקשר לשינה באמת אפשר לשים פלסטר אני חושבת.. אבל ההורים שלי לא מרשים לי לעשות =( אתם יודעים אולי מאיזה גיל מותר ללא אישור של הורה? תודה
איריס
תקשיבווו!
לא זה לא כוואב,
אני עושה בעוד שנה אנלא מפחדת בכללל אחותי עשתה עם רובה בקניון הגדול שבפ"ת ולא כאב לה והייתי איתה היא רק קפצה מההדף של הרובה זה לא כואב בכלל.
שום פלסטר ושווווווווווווווווווווווווווום נעליים תעקמו את הקצה וזה הכווול!
לא להיות בזה עם מים זה נוופל!
תפפפפפסיקוו להפחייד אתת היילדיים פה!
פשווט תקראו מה שכתבתי ובהצלחה לכולם (:
כנסוו לפייס שלי (:
לא זה לא כוואב,
אני עושה בעוד שנה אנלא מפחדת בכללל אחותי עשתה עם רובה בקניון הגדול שבפ"ת ולא כאב לה והייתי איתה היא רק קפצה מההדף של הרובה זה לא כואב בכלל.
שום פלסטר ושווווווווווווווווווווווווווום נעליים תעקמו את הקצה וזה הכווול!
לא להיות בזה עם מים זה נוופל!
תפפפפפסיקוו להפחייד אתת היילדיים פה!
פשווט תקראו מה שכתבתי ובהצלחה לכולם (:
כנסוו לפייס שלי (:
הדס יחזקאל
וצרייך להיות עם עגיל רפואי במשך שבוועיים!
הדס יחזקאל
תשמעו, אולי דיי להפחיד !
עשיתי תעגיל לפני יומיים וכשעושים אפצי' העגיל לא נופל ולא כלום -
עשיתי בחנות עגילים עם רובה וזה כאב לי רק ל5 דקות הראשונות,
רצוי להחליף את העגיל הרפואי אחרי בערך 4-3 ימים
כדי שלא יהיה לך אחר כך חור ענק, (:
עשיתי תעגיל לפני יומיים וכשעושים אפצי' העגיל לא נופל ולא כלום -
עשיתי בחנות עגילים עם רובה וזה כאב לי רק ל5 דקות הראשונות,
רצוי להחליף את העגיל הרפואי אחרי בערך 4-3 ימים
כדי שלא יהיה לך אחר כך חור ענק, (:
לי שטרית
יש לי עגיל באף כבר כמעט שלוש שבועות והורדתי את העגיל הרפואי לאחר שבוע, עכשיו זה נפוח וכואב לי.. מה אפשר לעשות? וכן אני מורחת משחה כל יום... ותגידו החוור נשאר לתמיד? כאילו אם לא בא ליעל העגיל אני יכולה להוריד ולא ישאר סימן? צלקת? משוהו?
חמודה :)
יש לי גם שאלהה
כמה עולה בכלל לעשות עגיל באף?
אני מפחדת שיצא לי מוגלה למרות המשחות וזה כי גם חברה שלי שמה משחות והייתה לה מוגלה מה זה ענקית על האף ואני לא רוצה שיהיה לי אתזה כי זה הה מכוער רצח!
ואם אני יוריד תעגיל נגיד לאיזה יומיים או שלוש אז החור יסתם?
כמה עולה בכלל לעשות עגיל באף?
אני מפחדת שיצא לי מוגלה למרות המשחות וזה כי גם חברה שלי שמה משחות והייתה לה מוגלה מה זה ענקית על האף ואני לא רוצה שיהיה לי אתזה כי זה הה מכוער רצח!
ואם אני יוריד תעגיל נגיד לאיזה יומיים או שלוש אז החור יסתם?
שני
עגיל באף עוולה 15 שקל..: )
בתאל...
היי.
אני רוצה לעשועגיל באף. אבל האף שלי טיפה טיפה טיפה קצת גדול.
כאילו לא כמ ושאתם חושבים חח אבל הוא באמצע כזה.
האם כדאי לי לעשות עגיל? כי אם אני יעשה, אני מפחדת שזה יראה לא יפה
כי זה מתאים רק לאלה שיש להם אף ממש קצת ויפה.
ועוד שאלה, מזואת אומרת כמו שכתבתם: משתנה מאדם לאדם?
עדיין לא הבנתי מה זה אומר. תודה לכולם (:
אני רוצה לעשועגיל באף. אבל האף שלי טיפה טיפה טיפה קצת גדול.
כאילו לא כמ ושאתם חושבים חח אבל הוא באמצע כזה.
האם כדאי לי לעשות עגיל? כי אם אני יעשה, אני מפחדת שזה יראה לא יפה
כי זה מתאים רק לאלה שיש להם אף ממש קצת ויפה.
ועוד שאלה, מזואת אומרת כמו שכתבתם: משתנה מאדם לאדם?
עדיין לא הבנתי מה זה אומר. תודה לכולם (:
יש לי עגיל באף שבוע ועשיתי עם מחט זה ממש לא כואב רק כמה ימים אחרי זה, אני ישנה עם פלסטר בלילה, יש סיכויין גדולים שהוא יפול בלילה בלי פלסטר?
שחף
כל אלה ששואלים אם העגיל יכול ליפול בלילה אז ככה:
יש עגיל רגיל שהברזל שלו הוא ישר, הוא כן יכול ליפול בלילה אבל תמיד אפשר לשים פלסטר או משהו.
ויש עגיל שהברזל שלו הוא מעוגל בסוף. הוא לא יכול ליפול.
לי יש עגיל באף כמעט שנה. אני ישנה עם העגיל שבסוף הוא מעוגל והוא אפעם לא נפל לי.
יש עגיל רגיל שהברזל שלו הוא ישר, הוא כן יכול ליפול בלילה אבל תמיד אפשר לשים פלסטר או משהו.
ויש עגיל שהברזל שלו הוא מעוגל בסוף. הוא לא יכול ליפול.
לי יש עגיל באף כמעט שנה. אני ישנה עם העגיל שבסוף הוא מעוגל והוא אפעם לא נפל לי.
בר ( :
אני רוצה לעשות את העגיל אבל אני מפחדת ממש שיהיה לי אחרכך מוגלה או אם אני ארצה להוריד אתזה בעתיד יהיה לי צלקת מישהו יודע אם תמיד האף נהיה אדום מתנפח ויש בו מוגלה?
מיקההה
לי היה עגיל באף והוא היה קטן מדי והוא נפל לי ולאחר מכן נהיה לי מוגלה שעוברת אחרי שבועיים.
כואב - כן בהתחלה יש טיפה לחץ על האף אבל זה עובר מהר.
מכשיר - דומה למכשיר של חורים באוזניים.
כואב לאחר עשיית החור והכנסת עגיל - כן קצת.
סוגר - לא והוא ייפול לך הרבה.
מוגולת, מחלות.. - פשוט תקשיבי להוראות של מי שאת עושה אצלו את העגיל הוא יגיד לך הכל.
כואב - כן בהתחלה יש טיפה לחץ על האף אבל זה עובר מהר.
מכשיר - דומה למכשיר של חורים באוזניים.
כואב לאחר עשיית החור והכנסת עגיל - כן קצת.
סוגר - לא והוא ייפול לך הרבה.
מוגולת, מחלות.. - פשוט תקשיבי להוראות של מי שאת עושה אצלו את העגיל הוא יגיד לך הכל.
אנונימית
איפה עשיתן? כמה זה עולה באקדח וכמה במחט? וזה מסוכן?
תודה מראש..
תודה מראש..
אנונימית...:)
היי,:)
שמעי.. אני עשיתי עגיל באף לפני 4 חודשים וזה עד עכשיו כואב לי: (
ואני לא מרגישה שזה כל כך שווה, לפני מתלהבים וגם שבוע אחרי.. ואז מתרגלים.. אז תחשבי על זה..
כשעושים את העגיל עושים גם במחט וגם באקדח - תבחרי אחד מהם.
אני אישית עשיתי עם אקדח אז.. זה טיפה כואב ואחר כך ( אחרי 5 דקות) זה נהייה יותר כואב לאיזה שעתיים שלוש וזהו.. כמובן שכשנוגעים אז הכאב מתעורר.
חשוב ולחטא את המקום פעמיים ביום עם אלכוהול ולשים משחת עניים בכל יום בתקופת ההחלמה.
לסובב ולגלגל את העגיל כל הזמן.. רצוי להישאר אתו לפחות שבוע.. כולם מתרגשים ומוציאים יום אחרי ואז זה יוצר בעיות גם בעתיד.
להכניס אותו זו לא בעיה,.. דוחפים לחור - לא זה בלי סוגר:p יש מוגלות וגירויים אם לא מטפלים.
בהצלחה:)
שמעי.. אני עשיתי עגיל באף לפני 4 חודשים וזה עד עכשיו כואב לי: (
ואני לא מרגישה שזה כל כך שווה, לפני מתלהבים וגם שבוע אחרי.. ואז מתרגלים.. אז תחשבי על זה..
כשעושים את העגיל עושים גם במחט וגם באקדח - תבחרי אחד מהם.
אני אישית עשיתי עם אקדח אז.. זה טיפה כואב ואחר כך ( אחרי 5 דקות) זה נהייה יותר כואב לאיזה שעתיים שלוש וזהו.. כמובן שכשנוגעים אז הכאב מתעורר.
חשוב ולחטא את המקום פעמיים ביום עם אלכוהול ולשים משחת עניים בכל יום בתקופת ההחלמה.
לסובב ולגלגל את העגיל כל הזמן.. רצוי להישאר אתו לפחות שבוע.. כולם מתרגשים ומוציאים יום אחרי ואז זה יוצר בעיות גם בעתיד.
להכניס אותו זו לא בעיה,.. דוחפים לחור - לא זה בלי סוגר:p יש מוגלות וגירויים אם לא מטפלים.
בהצלחה:)
מאמיי
שלום. אני בת 14 ואני רוצה לעשות עגיל באף. קראתי אל כל מה שכולם כתבו ויש לי כמה שאלות.
1. יש אפשהו בבת-ים מקום לעשות באקדח?
2. עם איזה חומרים צריך לחטא? אתם יכולים לתת לי את השם?
3. אפשר אחרי זה להכניס עגיל טבעת כזה?
4. אם יש לי אלרגיה למתכת וברזל באוזניים ובכללי בגוף זה ישפיע?
5. תענו בהקדם האפשרי (:
תודה:p
1. יש אפשהו בבת-ים מקום לעשות באקדח?
2. עם איזה חומרים צריך לחטא? אתם יכולים לתת לי את השם?
3. אפשר אחרי זה להכניס עגיל טבעת כזה?
4. אם יש לי אלרגיה למתכת וברזל באוזניים ובכללי בגוף זה ישפיע?
5. תענו בהקדם האפשרי (:
תודה:p
שרון
אפשר להשאר כל הזמן עם העגיל הרפואי? או אסור?
רוווני
אני עשיתי ליומולדת 16 עם מחט במקום מסודר.. כן זה כואב אבל תאמיני לי שזה עדיף!
הקטע שלא הבנתי ואני מקווה שמישי תוכל לעזור לי.. זה איך בדיוק שמים את המשחה?
המוכר אמר לי איך לחטא אבל אנלי מושג איך לשים אותה.. גם בפנים וגם בחוץ? אם מישי יודעת שתענה לי בהקדם.. תודה (:
הקטע שלא הבנתי ואני מקווה שמישי תוכל לעזור לי.. זה איך בדיוק שמים את המשחה?
המוכר אמר לי איך לחטא אבל אנלי מושג איך לשים אותה.. גם בפנים וגם בחוץ? אם מישי יודעת שתענה לי בהקדם.. תודה (:
עדןןןן
אני עשיתי עגיל ביום ראשון עם הסטרילי וזה ממש לא כואב רק באותו רגע שהיא עושה את העגיל זהו אחרי זה כבר לא כואב זה סתם בראש (-:
חסום
יש לי שאלה העגיל באף משאיר צלקת לאחר הרבה זמן?: /
עדידווש
יש לי עגיל בערך 3 חודשים אז הנה תשובות לכל מי ששואל פה:
- יש 3 שיטות חפרו פה הרבה על מחט ואקדח ויש את השיטה החדשה שאיתה אני עשיתי
זה כמו אקדח חד פעמי אבל יותר בכיוון של קליפס זה בכלל לא כואב לא כשעושים את העגיל ולא אחרי זה..
- אני החלפתי אחרי שבוע וחצי ולא היה לי כלום.. ( אינפקציות וכאלה )
- אם ההורים לא מרשים תנסו לאמר להם כשאתם במקום עצמו עם חברות תאמרו להם את כל הפרטים כן גם את הרעים כך הם יידעו שאתם כנים איתם, לי אמא לא הסכימה וכשהייתי במקום נתתי לה לדבר עם המוכר והוא סיפר לה הכל על זה ואז היא שינתה את דעתה:)
- בלילה הוא לא נופל אפילו שלא קיפלתי את העגיל עצמו ובאפצי את לא מרגישה אפילו את העגיל זז (:
- מכניסים אותו כמו שמכניסים עגיל באוזן \ וכו'
- המשחות שמתאימות לעגיל הם:
סינטומצין הכי מתאימה זה משחת עיניים אבל זה ממש עוזר לעגילים מוגלות וכאלה (:
אלכוהול לחיטוי תמיד טוב פעם\פעמיים ביום שבוע ימים ממתי שעשיתם את העגיל:)
וזהו ♥
- יש 3 שיטות חפרו פה הרבה על מחט ואקדח ויש את השיטה החדשה שאיתה אני עשיתי
זה כמו אקדח חד פעמי אבל יותר בכיוון של קליפס זה בכלל לא כואב לא כשעושים את העגיל ולא אחרי זה..
- אני החלפתי אחרי שבוע וחצי ולא היה לי כלום.. ( אינפקציות וכאלה )
- אם ההורים לא מרשים תנסו לאמר להם כשאתם במקום עצמו עם חברות תאמרו להם את כל הפרטים כן גם את הרעים כך הם יידעו שאתם כנים איתם, לי אמא לא הסכימה וכשהייתי במקום נתתי לה לדבר עם המוכר והוא סיפר לה הכל על זה ואז היא שינתה את דעתה:)
- בלילה הוא לא נופל אפילו שלא קיפלתי את העגיל עצמו ובאפצי את לא מרגישה אפילו את העגיל זז (:
- מכניסים אותו כמו שמכניסים עגיל באוזן \ וכו'
- המשחות שמתאימות לעגיל הם:
סינטומצין הכי מתאימה זה משחת עיניים אבל זה ממש עוזר לעגילים מוגלות וכאלה (:
אלכוהול לחיטוי תמיד טוב פעם\פעמיים ביום שבוע ימים ממתי שעשיתם את העגיל:)
וזהו ♥
רעות
אממ, אני בת 12 וחצי ועוד 3 חודשים אני יהיה בת 13 בכל מקרא אני שאלתי את ההורים שלי אם אני יכולה לעשות עגיל באף, אבא שלי ענה לי שאם אני לא מפחדת שתעשה ואמא שלי ענתה שלא כי אני לא מספיק גדולה. יש לכן אולי עצות איך לשכנע את אמא שלי? בבקשה אני ממש אודה לכן.
עכשיו אחרי שאני עושה את העגיל הבנתי שזה לא כואב לכולם ואני התמודדתי עם המון אינפקציות בחיים שלי במיוחד באוזניים (חורים) אז אני די יודעת איך ילהתמודד עם הבעיה הזאת אלכוהול משחות ועוד כאלו, עכשיו השאלה הכי חשובה שלי היא, איך מעקמים את העגיל כשהוא באף כדי שלא ייפול?
אני ממש חייבת תשובה לזה תודה מראש לכולם ושבוע טוב:)
אהה ועם יש לכן תשובה תוכלו לחפש אותי בפייסבוק!:)) (יש קישור למטה)
עכשיו אחרי שאני עושה את העגיל הבנתי שזה לא כואב לכולם ואני התמודדתי עם המון אינפקציות בחיים שלי במיוחד באוזניים (חורים) אז אני די יודעת איך ילהתמודד עם הבעיה הזאת אלכוהול משחות ועוד כאלו, עכשיו השאלה הכי חשובה שלי היא, איך מעקמים את העגיל כשהוא באף כדי שלא ייפול?
אני ממש חייבת תשובה לזה תודה מראש לכולם ושבוע טוב:)
אהה ועם יש לכן תשובה תוכלו לחפש אותי בפייסבוק!:)) (יש קישור למטה)
זואי אני בת 12 ורוצה עגיל באף
מקרה** חח סורי ^-^
זואי אני בת 12 ורוצה עגיל באף
שלום אני בת 12 וחצי ואני מתה כבר לעשות עגיל באף אבל אני מפחדת שזה יכאב לי ומה ההורים שלי יגידו לי על זה ואני גם מפחדת שזה יכאב כי אני רוצה לעשות עם הרובה בגלל שאמרו שזה יותר מהיר מה אתם ממליצות לי לעשות?
רון
שלום
תראו...
אתם ממש מגזימים בתגובותיכם!
אני בת 14 עשיתי את העגיל אתמול אני אישית ממליצה לך עם מחט...
זה סטרילי יותר ובטיחותי יותר...
עשיתי פעמיים בפעם הראשונה עשיתי עם מעדק...
ובכן אני אישית עשיתי גם בטורקיז שבקניון הזהב שבראשון וכן זה כואב ממש בקטנה אבל זה תלוי לפי כוח הסבל של כל אדם...
לגבי מחלות או גירויים או דברים כאלה- כל עוד הינך מחטא אותו טוב טוב עם אלכוהול 70% הכל יהיה בסדר...
אני בלילה שמה עליו פלסטר רק מכיוון שמלחיץ אותי טיפה שהוא יפול אבל אני שמה רק ללילה כי הוא צריך להתאוורר...
בדקתי בעוד כמה מקומות ויכול להיות שתהיה נפיחות ממש קלה ואדמומיות קלה גם כן...
לגבי סוגר...
בעת עשיית העגיל שמים לך עגיל רפואי לי לא שמו רפואי ועשיתי עם החד פעמי וזה הכי טוב אין סוגר לפי מה שידוע לי יש עגילי חישוק עם סוגר וחלק בלי...
ואין לך מה לדאוג כל עוד תשמור עליו ותטפל בו הכל יהיה בסדר!
ועוד משהו קטן...
חלק מהתגובות פה מטומטמות לחלוטין הן כאלה שטותיות כמו "זה יפול במים" זה לא אבל אל תסתכן...
ולגבי קיפול קצה העגיל...
אל תעשה את זה...
אני לא חושבת שכדאי...
כמובן גם חשוב לשחק עם העגיל ולסובב אותו לחטות אותו פעמיים ביום אני מחטאה בבוקר ובערב...
סורי על החפירה, מקווה שעזרתי ^_^
ולגבי עוד שאלות פה...
כמו מאיזה גיל כדאי לעשות את העגיל..
אני את הראשון עשיתי לפני העליה לחטיבה...
לפי דעתי גיל 12 מוקדם מדי תעשי בחופש הגדול לפני כיתה ז'...
ככה אני חושבת שעדיף...
לגבי שכנוע הורים...
לי לא לקח הרבה זמן לשכנע את אימי שאני אעשה עגיל באף, אם כי אבי לא ממש מרוצה מהעניין למרות שהוא חושב שזה יפה...
לגבי כאב?
כל אחד ומידת הסבל שלו, אך זה בהחלט שווה את הכל...
וזהו d:
תראו...
אתם ממש מגזימים בתגובותיכם!
אני בת 14 עשיתי את העגיל אתמול אני אישית ממליצה לך עם מחט...
זה סטרילי יותר ובטיחותי יותר...
עשיתי פעמיים בפעם הראשונה עשיתי עם מעדק...
ובכן אני אישית עשיתי גם בטורקיז שבקניון הזהב שבראשון וכן זה כואב ממש בקטנה אבל זה תלוי לפי כוח הסבל של כל אדם...
לגבי מחלות או גירויים או דברים כאלה- כל עוד הינך מחטא אותו טוב טוב עם אלכוהול 70% הכל יהיה בסדר...
אני בלילה שמה עליו פלסטר רק מכיוון שמלחיץ אותי טיפה שהוא יפול אבל אני שמה רק ללילה כי הוא צריך להתאוורר...
בדקתי בעוד כמה מקומות ויכול להיות שתהיה נפיחות ממש קלה ואדמומיות קלה גם כן...
לגבי סוגר...
בעת עשיית העגיל שמים לך עגיל רפואי לי לא שמו רפואי ועשיתי עם החד פעמי וזה הכי טוב אין סוגר לפי מה שידוע לי יש עגילי חישוק עם סוגר וחלק בלי...
ואין לך מה לדאוג כל עוד תשמור עליו ותטפל בו הכל יהיה בסדר!
ועוד משהו קטן...
חלק מהתגובות פה מטומטמות לחלוטין הן כאלה שטותיות כמו "זה יפול במים" זה לא אבל אל תסתכן...
ולגבי קיפול קצה העגיל...
אל תעשה את זה...
אני לא חושבת שכדאי...
כמובן גם חשוב לשחק עם העגיל ולסובב אותו לחטות אותו פעמיים ביום אני מחטאה בבוקר ובערב...
סורי על החפירה, מקווה שעזרתי ^_^
ולגבי עוד שאלות פה...
כמו מאיזה גיל כדאי לעשות את העגיל..
אני את הראשון עשיתי לפני העליה לחטיבה...
לפי דעתי גיל 12 מוקדם מדי תעשי בחופש הגדול לפני כיתה ז'...
ככה אני חושבת שעדיף...
לגבי שכנוע הורים...
לי לא לקח הרבה זמן לשכנע את אימי שאני אעשה עגיל באף, אם כי אבי לא ממש מרוצה מהעניין למרות שהוא חושב שזה יפה...
לגבי כאב?
כל אחד ומידת הסבל שלו, אך זה בהחלט שווה את הכל...
וזהו d:
אופק
תקשיבו אני בת 12 ואני מתכננת לעשות נזם בחופש הגדול לקראת כיתה ז'... אני מתה מפחד שזה יכאב לי
אם הכוח סיבולת שלי לא טוב כל כך זה ממש יכאב? חח אני פשוט.. יש לי שלוש עגילים באוזן אבל אני לא יודעת איך זה באף
אם הכוח סיבולת שלי לא טוב כל כך זה ממש יכאב? חח אני פשוט.. יש לי שלוש עגילים באוזן אבל אני לא יודעת איך זה באף
חסוי
אני עשיתי עגיל באף וזה ממש לא כואב את רק תרגישי עקיצה קטנה וזהו!
תלוי איפה את עושה את העגיל יש כאלה שעושים עם מחט ויש כאלה שעושים עם סוג של אקדח אני ממליצה לך ללכת למקום שעושים אם אקדח זה יותר בטוח
אחרי שתעשי את העגיל אני מאמינה שישימו לך עגיל רפואי שתצטרכי להשאיר אותו חודש ופעמיים ביום לחטאות את העגיל עם מי מלח
לעגיל אין סוגר אבל אם את מפחדת שהוא יפול את יכולה לקפל את החלק הפנימי של העגיל כדי שלא ייפול ואם הוא נופל את פשוט מכניסה אותו כרגיל בקשר לכל הדברים שעלולים להתפתח אני לא נתקלתי בשום דבר חוץ מדבר אחד אני שיחקתי המון עם העגיל הכנתי והוצאתי אותו ונגעתי ולא שמתי מי מלח ופשוט התנפח לי חלק קטן באף איפה שהעגיל במקרה שזה קורה לך אין מה לעשות חוץ מלהוריד את העגיל ולחכות שהחור יסתם כי אם לא זה פשוט ימשיך להתנפח וזה יראה נורא אז כשה את רואה משהו בסגנון תורידי ישר את העגיל.
תלוי איפה את עושה את העגיל יש כאלה שעושים עם מחט ויש כאלה שעושים עם סוג של אקדח אני ממליצה לך ללכת למקום שעושים אם אקדח זה יותר בטוח
אחרי שתעשי את העגיל אני מאמינה שישימו לך עגיל רפואי שתצטרכי להשאיר אותו חודש ופעמיים ביום לחטאות את העגיל עם מי מלח
לעגיל אין סוגר אבל אם את מפחדת שהוא יפול את יכולה לקפל את החלק הפנימי של העגיל כדי שלא ייפול ואם הוא נופל את פשוט מכניסה אותו כרגיל בקשר לכל הדברים שעלולים להתפתח אני לא נתקלתי בשום דבר חוץ מדבר אחד אני שיחקתי המון עם העגיל הכנתי והוצאתי אותו ונגעתי ולא שמתי מי מלח ופשוט התנפח לי חלק קטן באף איפה שהעגיל במקרה שזה קורה לך אין מה לעשות חוץ מלהוריד את העגיל ולחכות שהחור יסתם כי אם לא זה פשוט ימשיך להתנפח וזה יראה נורא אז כשה את רואה משהו בסגנון תורידי ישר את העגיל.
אנונימית
שלום. אני בת 13 ואמא שלי מסכימה לי לעשות נזם/עגיל באף כל עוד אני דואגת שזה סטרילי, ואני רוצה לדעת אם בחטיבות מותר לענוד בשעות בית ספר עגיל כזה, כי ביסודי לחברה הכי טובה שלי היה נזם ולא היה חוק נגד בתקנון בית הספר ובגלל מורה אחת שלא האהבה את זה לא הרשו לה להיות עם זה בבית הספר והחור ניסתם, ואז סתם היתבזבז לחינם הכסף והכאב הקטן מהמחט.
אז בבקשה, אם אתם יודעים בבקשה תגידו לי
אז בבקשה, אם אתם יודעים בבקשה תגידו לי
עשיתי עגיל באף אתמול וזה "תיק" זה בערך אותו כאב כמו באוזן רק טיפה יותר חזק וזה באמת שווה את זה אם את רוצה וחושבת שיהיה לך מתאים לכי על זה ואני אישית עשיתי עם אקדח
היי אני בת 13 ואני גם רוצה לעשות פירסינג באף. לא שאלתי את ההורים שלי כי זה נראה לי החלק הכי מפחיד בכל התהליך הזה. אני אשמח אם תשאירו לי עצות לשיכנוע ההורים❤
אז לגבי העגיל: אני ממש ממליצה לך לראות סרטןנים ביוטיוב באנגלית " nose pierced " אז את יכולה לראות את התגובות של בנות אחרות. זה כואב כמו דקירה קטנה לשתי דקות בערך כמו עגילים. אני חושבת שעם אקדח זה פחות כואב ( כמו עגילים) אבל עם מחט זה סטרילי ובטוח יותר❤ מקווה שעזרתי
אז לגבי העגיל: אני ממש ממליצה לך לראות סרטןנים ביוטיוב באנגלית " nose pierced " אז את יכולה לראות את התגובות של בנות אחרות. זה כואב כמו דקירה קטנה לשתי דקות בערך כמו עגילים. אני חושבת שעם אקדח זה פחות כואב ( כמו עגילים) אבל עם מחט זה סטרילי ובטוח יותר❤ מקווה שעזרתי
פיצצה