7 תשובות
אני ממש אוהבת גשר.
זה תלוי בטעם.
לדעתי זה לא יפה במיוחד אבל זה גם לא נורא ובטח שלא מכער!
אל תתביישי, יירד עוד מעט תעשי חיים:)
זה לא יפה לפחות לטעמי. לאף אחד... אבל זה שווה את זה. הכי שווה את זה שיש. אחרי שתורידי את זה את כל כך תאהבי את השיניים שלך!
לדעתי זה יפה והתוצאות שהוא מביא בכלל
כול אחד והדעה שלו
אל תתייחסי אם מישהו אומר לך שזה לא יפה...
בסוף יהיה לך שיניים ישרות (:
חוות דעת סובייקטיבית אישית לחלוטין.
אחרים יגידו לך לא, אחרים יגידו לך כן, ולהפך.
בסופו של דבר הייעול שלו נטו חיובי, תזכרי שזה זמני, שיניים ישרות ויציבות יותר, רק רווח בסופו של דבר:)
(ולא בין השיניים)