3 תשובות
תצאי לטיול ותשבי במושבים הקדמיים
יש כל מיני דברים שיקלו על זה, לימון וכדורים לבחילה נגיד, וגם אם תקיאי זה לא סוף העולם
לא הבנתי, את כאילו נגעלת מזה שילדים מקיאים?
אני חושב שזו סיבה ממש גרועה בשביל לא לצאת לטיול שנתי - חבל.
אם מישהו יקיא מהנסיעה תוך דקה ינקו וזה לא שהוא חולה או משהו מדבק זה בסך הכל תופעה של הנסיעה...