2 תשובות
גם לי קרה את זה לחצי למעלה cta+alt
תלכי לשולחן העבודה תלחצי מקש ימני על העכבר ואחרי זה יופיעו לך אופציות כמו: תצוגה, מיין לפי, וכו' ולמטה יש לך רזולוציית מסך תלחצי על האפשרות הזאת ולאחר מכן יופיע לך חלון ששם תוכלי לשנות את הכיוון של המסך.
באותו הנושא: