התחברות הרשמה

לא הגיוני שאני היחידה שחושבת שיש בבנט משהו מושך, אין מצב, אין עוד אפחד?!

18 במרץ 2015, 21:20
מזגן    
2 תשובות
מה לעזאזל
אני הבן אדם הכי לא שיטחי שיש אבל עד כאן
.
............!
שואל השאלה:
הוא ממש מושך
אנונימית
באותו הנושא:
אני היחידה שחושבת שסוי לונה זאת חרא של סדרה?
אני היחידה שחושבת שבלה חדיד בסדר?
אני היחידה שחושבת שצלקות לגברים בפנים זה מושלם?
אני היחידה שחושבת שלא מעריכים אותה כאן?
אני היחידה שחושבת שמאלומה לא חתיך?
אני היחידה שחושבת שהבנות כאן די נואשות?
אני היחידה שחושבת שאון רפאלי לא יפה?
אני היחידה שחושבת שסטטיק ובן אל מתלבשים ממש יפה?
תגידו, אני היחידה שחושבת שזאק אפרון מכוער תחת?
אני היחידה שחושבת שהשחקן שמשחק את הליצן מהסרט "IT" הורס ביופיו?
אני חייבת להגיד משהו לגבי דתיים, חייבת לדעת אם אני היחידה שחושבת ככה אשמח שתיכנסו