2 תשובות
קחי לך משהו לאכול ואל תתיחסיי אליה
אז מה שרבת עם אמא שלך? את רעבה, אז תאכלי. את באמת תסכני את הבריאות שלך בגלל ריב?
ואם את רוצה לעשות צעד בוגר, תדברי עם אמא שלך, כדי לפתור את ה שקורה ביניכן עכשיו וגם כדי למנוע מצבים כאלה בעתיד.
ואם את רוצה לעשות צעד בוגר, תדברי עם אמא שלך, כדי לפתור את ה שקורה ביניכן עכשיו וגם כדי למנוע מצבים כאלה בעתיד.
באותו הנושא: