4 תשובות
ישנם רופאים שהם רופאי משפחה אז אפשר להישאר אצלם גם לאחר גיל 18 זה מאוד תלוי אבל בעקרון זה 18
עד מתי שהמטופל מחליט לעבור לרופא משפחה.
אפשר לעבור לרופא משפחה בגיל 15, ואפשר גם בגיל 20.
עד מתי שהמטופל בוחר לעבור לרופא מבוגרים. אני בגיל 16 הייתי עדיין הולכת לרופא ילדים כי הייתי פחדנית והרופאי ילדים הם יותר רכים
ברמת העיקרון - גיל 18