התחברות
הרשמה
יש באתר הזה מישהו/י שרואה דרמות/סדרות קוראניות?
8 במרץ 2015, 20:11
3 תשובות
koreangirl
אנונימי
ראיתי פעם "הנסיכה" משהו כזה, אבל הפסקתי באמצע
מ
מאמי כזאת(-; = פרשתי.
ואוו ראיתי מלא
נ
נראה אותך גבר