6 תשובות
לא ניראה לי שכדי לך להגיד לה. אבל תנסה לרמז=) בהצלחה
אני באותו הבעיה אבל הפוך אני מאוהבת בבן דוד שלי
אנונימי
אני אומרת שתתרחק ממנה לכמה זמן ותצא עם משהי כדי לשכוח אותה
o_o
לא ממש ממש לא! לך דבר עם פסיכולוג
זה יסכסכך ביניכם, אתם משפחה, זה יפגע בכם, זה יבלבל אותה
וואי אתה בבעיה.. חח כן.. תגיד לה את זה.. תספר לה מה אתה מרגיש ותיראה מה היא תשיב לך.. (:
לא: \
פשוט תתרחק וזה יעבור..