8 תשובות
7 כי 8.1 יעשה לך מלא בעיות יותר מאוחר
תקשיבי מניסיון 7 היה לי את ה 8.1 וסבלתי
8.1 מעצבן ולא נוח בכלל. לך על 7 (:
7 הוא הרבה יותר נוח ונורמאלי, הבעיה שמאז יציאתו של 8.1 רוב המחשבים שיוצאים באים איתו, כך שהחומרה החדשה בדרך כלל ב8.1.
ב 8.1 יש הרבה טוויקים נחמדים שהייתי מעדיף על win7
בבקשה.
תודה לך (אני שאלתי תשאלה)
לפי דעתי 7, הרבה יותר נוח.
יש לי 8.1 וזה סתם מעצבן אני לא סובלת את זה.
יש לי 8.1 וזה סתם מעצבן אני לא סובלת את זה.
באותו הנושא: