3 תשובות
בדיוק מה שאני רוצה לדעת.
אנונימית
תמיד אומרים שהדרך היחידה זה זמן, אבל עד שהזמן הזה מגיע.. בא לך להשתגע מרוב אהבה וגעגועים.
אני בהתחלה שומעת שירים עצובים, רק בשביל להוציא את התסכול שלי באיזה שהיא דרך, ואז פשוט מנסה שלא לחשוב על זה בכלל, אז אני פשוט מעסיקה את עצמי.
אני מבלה עם חברות וידידים.
בנוסף אני מכירה אנשים אחרים וצוחקת עם בנים אחרים, כי זה גורם לי להבין שצריך להתקדם הלאה.
מאחלת לך מלא בהצלחה, זה שטויות. יהיה בסדר!
אל תחשבי עליו כאילו תנסי לעשות דברים שדורשים את הריכוז שלך תתרכזי בדברים אחרים כמו לימודים או משימות בבית ואל תחשבי על האקס או דברים שמזכירם לך אותו תבני חומת קרח מסביב לנושא הזה