2 תשובות
כן, אבל גם חשוב מאוד לעשות ספורט. אבל גם בלי זה, אפשר להרזות, אבל לא בצורה טובה.
זה תלוי בכמויות. למשל, אם את נמנעת מחטיפים וממתקים ובמקום זה אוכלת אוכלשהו אמנם נחשב בריא אבל בכמויות מופרזות, אז את לא תרזי. צריך לשמור על תזונה מאוזנת ורצוי לשלב גם ספורט.