5 תשובות
ואיי גם אני כמוךך אולי אנחנו שותות יותר מדי או שזה דלקת
אנונימיתת
שואל השאלה:
דלקת? אבל זה רק שתן לא מגרד או כואב או משהו.
אנונימי
כדאי שתקפידי לשתות בעיקר מים כי כל המשקאות האחרים (משקאות ממותקים ועם קפאין) גורמים
להשתנה מרובה, יש אנשים, אגב, שגם אכילת אבטיח שיש בו יותר מ-90% מים גורם להם להטלת שתן רבה.
מעבר לכך, יכולות להיות סיבות שונות למתן רב של שתן כמו לחץ או בעיה בריאותית כלשהי.
כדאי לך לפנות לרופא המשפחה לבדיקת שתן, כדי לשלול בעיה רפואית.
אנונימית
אם את שותה כרגיל וזו תופעה חדשה יחסית - מומלץ לגשת לרופא לבדיקה.
יש לזה תשובה פשוטה.
נכון לפעמים את יוצאת עם החברים ואתם שותים קצת אלכוהול וודקה עניינים?
אז האלכוהול גורם לשלפוחית שלך להיות יותר רפויה ולאבד את כושר ההתכווצות שלה ולאבד את הכושר לשמירה על השתן. אם תמשיכי לשתות כל פעם שאת יוצאת אז במשך הזמן יהיה יותר ויותר נזק לשלפוחית עד שבסוף תסבלי גם מבריחת שתן ותצטרכי ללכת עם חיתול של מבוגרים.
אז הבנת מה צריך לעשות? להפסיק עם האלכוהול במסיבות!
יעל שובל