4 תשובות
ביד:\
אנונימי
שואל השאלה:
לא.
למה את לא יוצאת? לא חבל להפסיד?

אפשר לשחק במחשב או ללכת לבני דודים שלך הקטנים. (עם יש לך)
שואל השאלה:
יש לי רגל שבורה