4 תשובות
ביד:\
אנונימי
שואל השאלה:
לא.
לא.
למה את לא יוצאת? לא חבל להפסיד?
אפשר לשחק במחשב או ללכת לבני דודים שלך הקטנים. (עם יש לך)
אפשר לשחק במחשב או ללכת לבני דודים שלך הקטנים. (עם יש לך)
שואל השאלה:
יש לי רגל שבורה
יש לי רגל שבורה
באותו הנושא: