התחברות
הרשמה
אוף, מישהו כאן עם OCD? אני מתחרפנת.
6 בפברואר 2015, 21:31
חרדות
נפש
OCD
תסמינים
בריאות
סימפטומים
4 תשובות
שואל השאלה:
הכל
b
bad wolf ;)
אותי לא הכל מחרפן אני מסתדר עם דברים
T
The procrastinator
אני כן אבל מה מחרפן
T
The procrastinator
אני חח זה מחרפן באמת
❤
❤TAKEN❤
באותו הנושא:
ידיד שלי נפטר היום, אני מתחרפנת אני לא יודעת מה לעשות אלוהים תעזור לי
בבקשה עזרה אני מתחרפנת פה אני מתחננת גם מבוגרים זה חשוב שתענו בבקשה
כנסו בבקשה אני מתחרפנת פשוט
אתם תצחקו עלי אבל זה לא מצחיק ואני חייבת עזרה כי אני מתחרפנת פה
אני מתחרפנת תעזרו לי איפה הטלפון בתמונה?
במשחק המוח-יש שלב יש בצד שמאל בן אדם עומד ובצד ימין שלושה איקסים, אני מתחרפנת אני כבר יום על זה מישהו יכול להגיד לי מה זה?
אני חייבת לדבר עם מישהו... אני מתחרפנת
אני מתחרפנת. אני לא יודעת מה לעשות
הו גאד תעזרו לי אני מתחרפנת שאני לא מצליחה להזכר בשם
איך אני יוצאת מצה"ל?! אני מתחרפנת כבר
אני מתחרפנת אחרי פרידה!