11 תשובות
3 שעות אם אני לא טועה...
6 שעות!
שואל השאלה:
ממהה!?
ממהה!?
אנונימי
יש כאלה ששומרים אחרי 3 שעות או אחרי 4:)
ותשאלי אותה אם היא אוכלת בשר באותו ערב או חלבי ואז אם בשרי את יכולה ישר אחרי:)
ותשאלי אותה אם היא אוכלת בשר באותו ערב או חלבי ואז אם בשרי את יכולה ישר אחרי:)
אנונימית
שואל השאלה:
לא חצי שעה או משהו
לא חצי שעה או משהו
אנונימי
תלוי עד כמה היא מחמירה.
בעיקרון - 3 - 6 שעות.
בעיקרון - 3 - 6 שעות.
כן כן 6 שעות..
שואל השאלה:
אווף
אווף
אנונימי
בשר צריך לשמור 6 שעות וחלב זה חצי שעה
בן חלב לבשר- חצי שעה, יש כאלה ששוטפים את הפה
בן בשר לחלב- שש שעות
בן עוף לחלב- ארבע שעות
דגים לא צריך לשמור:)
תמיד יש את האופציה של לאכול עוגת פרווה, או כל קינוח רק שיהיה פרווה.
תתמוך בה, כל הכבוד לה. ותהנו
בן בשר לחלב- שש שעות
בן עוף לחלב- ארבע שעות
דגים לא צריך לשמור:)
תמיד יש את האופציה של לאכול עוגת פרווה, או כל קינוח רק שיהיה פרווה.
תתמוך בה, כל הכבוד לה. ותהנו
4-6 תלוי כמה היא שומרת.