תשובה אחת
תאמת שאני למדתי שם עד סוף שנה שעברה וזה אותו מקום פשוט זה גם בית ספר אקסטרני וגם פנימיה!
יש בערך יותר מחצי שהולכים הביתה ויש חצי שנשארים לישון שם כמו פנימיה
יש בערך יותר מחצי שהולכים הביתה ויש חצי שנשארים לישון שם כמו פנימיה
באותו הנושא: